Landaroth: Autorska Strategia Fantasy
Zawieszona na czas nieokreślony
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna
->
Stare Zasady i Reguły
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Reformy Gry
----------------
Mechanika
Fabuła
Landaroth znany z ksiąg
----------------
Mapy
Kultura Państw
Kalendarz
Historie i Mity
Poradnik
Landaroth na codzień
----------------
Dyplomacja - sprawy zewnętrzne
Nastawienia państw - sprawy wewnętrzne
Obóz Najemników
Potyczki
Gildia Bohaterów
Landaroth: MS-RPG
----------------
Ogłoszenia o sesjach i ich komentarze.
Trwające sesje
Wszystko związane z RPG w Landaroth'cie
Karczma
----------------
Rzeczy ważne
Mniej ważne rzeczy
Testy
Zgliszcza
----------------
Stare grafiki
Kultury państw
Przykład Państwa
Stare Zasady i Reguły
Stare Ważne rzeczy
Stare mniej ważne rzeczy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Seadragon
Wysłany: Czw 21:33, 01 Cze 2006
Temat postu:
Przykładowe nazwy czarów z poszczególnych szkół
Magia Życia
[Święty Pocisk]
{Regeneracja}
<Aura Odwagi>
(Choroba)
/Przyzwanie Anioła/
Magia Śmierci
[Zew Śmierci]
{Ożywienie}
<Kanibalizm>
(Ugodzenie Żywego)
/Powołanie Szkieleta/
Magia Światła
[Poranny Promień]
{Ciepło Słońca}
<Słoneczna Tarcza>
(Oślepiający Blask)
/Przyzwanie Solara/
Magia Mroku
[Szpon Mroku]
{Pył Ciemności}
<Mroczna Zbroja>
(Zamroczenie)
/Przywołanie Cienia/
Magia Chaosu (Piekielna)
[Wyzwolenie Strachu]
{Popełnienie Grzechu}
<Opętanie>
(Inkantacja Osłabienia)
/Przyzwanie Piekielnego Sługi/
Magia Umysłu (Psionika)
[Oszukanie Umysłu]
{Jedność Ciała i Umysłu}
<Telepatia>
(Zakłócenie)
/Sojusznik/
Magia Żywiołów (Natury) => Aspekty
Aspekt Ognia
[Ognista Strzała]
{Wewnętrzny Ogień}
<Płomienna Tarcza>
(Chmura Dymu)
/Przyzwanie Żywiołaka Ognia/
Aspekt Wody
[Lodowy Pocisk]
{Zamrożenie}
<Zbroja Mrozu>
(Fala Chłodu)
/Przyzwanie Żywiołaka Wody/
Aspekt Powietrza
[Potężny wicher]
{Ciepły Wiatr}
<Wiatr Zza Pleców>
(Wiatr W Oczy)
/Przyzwanie Żywiołaka Powietrza/
Aspekt Ziemi
[Ruchome Piaski]
{Leczniczy Pył}
<Kamienna Skóra>
(Błoto)
/Przyzwanie Żywiołaka Ziemi/
Nazwy poszczególnych czarów wśród nacji i ras nie muszą być różne, jak to się ma przy jednostkach czy budynkach. Przedstawione powyżej nazwy są tylko przyładowymi imionami, jakie można nadawać czarom rzucanym przez własne jednostki.
Jeśli komuś brakuje weny, można je równie dobrze nazywać "Wzmocnienie Zasięgu IV" czy "Atak - Magia Cienia". To już zależy od wygody graczy i tego, jak bardzo chcą się wczuwać w grę. Jesli ktoś chce, może nawet tworzyć nazwy dla każdego poziomu każdego czaru osobno. Droga wolna!
Gdy jednak będziecie tworzyć własne nazwy i dopasowywać je do konkretnych czarów przedstawionych w
tym
temacie, zachowajcie przedstawiony tu standard (nawiasy i kolory). Znacznie ułatwi to nam pracę i zabawę.
Jeśli o czymś zapomniałem, krzyczcie...
Seadragon
Wysłany: Czw 17:17, 01 Cze 2006
Temat postu:
Jest
6
generalnych rodzajów czarów. Są to:
[Atak]
{Leczenie}
<Wzmocnienie>
(Osłabienie)
/Przyzwanie potwora/
\Uniwersalne\
Pierwsze 5 rodzajów ma swoje odnośniki w każdej ze Szkół Magii. Magia uniwersalna jest natomiast osobna, niezależna od „przynależności” danej rasy do szkół magii.
Odpowiednie nawiasy, w których umieszczone są nazwy poszczególnych czarów oraz kolory wskazują przynależność poszczególnych czarów do poszczególnej grupy.
Poza różnicami w
Przyzwaniach potwora
, te same czary, mimo, iż z innych szkół, wywoływały będą te same efekty. Będzie to jednak miało zróżnicowanie fabularne, gdyż różne nacje będą miały dostęp do różnych Szkół magii, a przez to i powstaną różne nazwy czarów, nie mówiąc już o tym, że każdy gracz będzie mógł inaczej przedstawiać opisy rzucania i efekty czarów miotanych we wrogów przez swoje jednostki. Jeśli komuś się to nie podoba, to niech wykaże się inicjatywą i sam opracuje kilkaset
różnych
czarów
A co do wspomnianych różnic – są to rozbieżności dotyczące IX i X poziomu tych czarów. Przywoływane są bowiem wówczas jednostki czarujące i (co logiczne) rzucać będą one mogły tylko czary ze szkoły magii, która przywołała je same.
Co do właściwości poszczególnych czarów są one zebrane w jednym miejscu, gdyż przepisywanie tego samego do każdej szkoły nie miałoby sensu, a byłoby tylko stratą niezwykle cennego czasu Administratorów
. Znajdziecie je w
tym
temacie.
Seadragon
Wysłany: Śro 20:19, 31 Maj 2006
Temat postu: Magia
Cała magia na Landaroth’cie została podzielona na pewne szkoły. Wyróżniamy kolejno:
Kod:
Magia Życia
Magia Śmierci
Magia Światła
Magia Mroku
Magia Chaosu (Piekielna)
Magia Umysłu (Psionika)
Magia Żywiołów (Natury)
Magia Żywiołów natomiast dzieli się na poszczególne Aspekty, traktowane jako osobne szkoły:
Kod:
Aspekt Wody
Aspekt Powietrza
Aspekt Ziemi
Aspekt Ognia
W zależności od rasy, każda w nich ma dostęp do określonej liczby Szkół magii (plus czary uniwersalne).
Kod:
Elfy – 4
Ludzie - 3
Demony - 3
Nieumarli – 3
Archaludzie - 3
Krasnoludy – 2
Orkowie – 1
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin