Landaroth: Autorska Strategia Fantasy
Zawieszona na czas nieokreślony
FAQ
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Szukaj
Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna
->
Testy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Reformy Gry
----------------
Mechanika
Fabuła
Landaroth znany z ksiąg
----------------
Mapy
Kultura Państw
Kalendarz
Historie i Mity
Poradnik
Landaroth na codzień
----------------
Dyplomacja - sprawy zewnętrzne
Nastawienia państw - sprawy wewnętrzne
Obóz Najemników
Potyczki
Gildia Bohaterów
Landaroth: MS-RPG
----------------
Ogłoszenia o sesjach i ich komentarze.
Trwające sesje
Wszystko związane z RPG w Landaroth'cie
Karczma
----------------
Rzeczy ważne
Mniej ważne rzeczy
Testy
Zgliszcza
----------------
Stare grafiki
Kultury państw
Przykład Państwa
Stare Zasady i Reguły
Stare Ważne rzeczy
Stare mniej ważne rzeczy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Amras
Wysłany: Sob 20:09, 21 Lip 2007
Temat postu: Test Artykułu
Przykładowa Jednostka:
Templariusze – Podstawowa jednostka Szlachetnych Elfów
Opis
: Zakon Templariuszy to honorowi obrońcy szlachetnych elfów. Te Elfy dopiero co ukończyli dojrzałość i mianowanie na Templariusza, dobrze posługują sie włócznią gdyż jest to jedna z ulubionych broni Szlachetnych elfów. Powołanych głównie w celach militarnych i ochrony prawa wewnątrz Cesarstwa.
Uzbrojenie
: Włócznia (długości 2 metrów), Kolczuga Sukienna, Podłużny hełm, nadgarstniki.
Atak
: 7,
Obrona
: 5,
Szybkość
: 3
Rodzaj
: Lekka Piechota
Zdolności specjalne
: brak
Poziom
: I
Koszt
: 8 Lentarów
Jednostka Pierwszego poziomu:
- 12 punktów do przydzielenia (standardowy koszt 8 Lentarów)
- Szybkość standardowa 3
- Zdolności specjalne (nie przewidiane-aczkolwiek są wyjątki, koszt 4 Lenatary)
-Wszystkie jednostki pierwszego poziomu są piechotą
- Jednostkami pierwszego poziomu nie może być Jazda, Oblężnicze i Latające
- Atak lub Obrona minimalna wysnoi: 4
Przykładowa Ciężka Piechota:
Diabły – zaawansowana jednostka Demonów
Opis
: Diabły są jednymi z najsilniejszy Demonów w całym Legionie, aczkolwiek nie najpotężniejsi prze co nie są aż tak bardzo szanowani, jedynie przez słabsze demony wzbudzają respekt. Na polu bitwy wzbudzają strach, bo mało kto zdaje sobie sprawne że zbroje które noszą są miedziane a nie stalowe, przez co jedynie wydają sie dobrze uzbrojeni a w rzeczywistości maja średnią ochronne, ale rekompensuje im to zdolność którą ta jednostka potrafi dokonać jaka jest Szarża demonów, przez co szybko mogą dojść do przeciwnika niż inna ciężka piechota.
Uzbrojenie
: Podwójne Topory (proste), Pełna Zbroja Płytowa(miedziana), Rogaty Hełm, Skórzana Peleryna.
Atak
: 8,
Obrona
: 10,
Szybkość
: 2
Rodzaj
: Ciężka Piechota
Zdolności specjalne
: Demoniczna Szarża (1 razowo może iść o 4 pola na przód)
Poziom: II
Koszt
: 14 Lentarów
Jednostka Drugiego poziomu:
- 18 punktów do przydzielenia (standardowy koszt 12 Lentarów)
- Szybkość zmniejszona -2- ze względu na przekroczoną obronne do 9
- Zdolności specjalne (koszt 4 Lenatary – skuteczniejsze, 2 Lentary – słabsze)
Przykładowa Jednostka Dystansowa:
Rzutnicy Toporów – Prosta jednostka Tarczowych Krasnoludów
Opis
: Ci krasnoludzcy wojownicy wywodzą sie z jednego z dwóch klanów specializującyh sie w rzucani toporami. Są Dość efektywni jak na lekkich dystancowców ale mają mały zasięg i słabo walczą w bezpośrednim starciu.
Uzbrojenie
: Krasnoludzki topory do rzucania (proste), Hełm (prosty), Naramienniki, stalowe buty.
Atak
: 4,
Obrona
: 4,
Dystans
: 4,
Zasięg
: 2,
Szybkość
: 3
Rodzaj
: Lekkie Dystansowce
Zdolności specjalne
: brak
Poziom: I
Koszt
: 8 Lentarów
Jednostka Drugiego poziomu:
- 12 punktów do przydzielenia (standardowy koszt 8 Lentarów)
- Szybkość standardowa 3
- Zdolności specjalne (nie przewidiane-aczkolwiek są wyjątki, koszt 4 Lenatary)
- Atak Dystansowy nie większy niż 4 w przypadku I poziomowej jednostki
- Zasięg dla broni dystansowych z cięciwą wynosi 2 (przekracza on atak 3)
Przykładowa Jazda:
Paladyńska Jazda – zaawansowana jednostka Ludzi Światła
Opis
: Paladyni to najbardziej znani religijni wojownicy wśród ras ludzi. Często sie pisze o nich Wiersz, Pieśnie i opisuje w bajkach dla dzieci o dzielnych i silnych paladynach. Jednak szkolenie i stanie sie paladynem jest bardzo trudne dlatego też tylko najsilniejsi i najbardziej religijni z pośród rycerzy mogą zostać paladynami. Oprócz wysokiej klasy uzbrojenia i wyszkolenia są obdarzani przez swego boga mocą uzdrawiania. Zsyłają oni na siebie czar pochodzący od Wszechstworzyciela uzdrawiając siebie nawzajem co czyni ich wyjątków wytrzymałą jednostka na polu bitwy.
Uzbrojenie
: Ciężka Lanca, Pełna Zbroja Płytowa(stalowa), Hełm Ozdobny, Tarcza, Zbroja Konna.
Atak
: 12,
Obrona
: 12,
Szybkość
: 4
Rodzaj
: Ciężka Jazda
Zdolności specjalne
: Paladyńska Dłoń (1 razowo może sama sie uleczyć-traci przy tym ture)
Poziom
: III
Koszt
: 18 Lentarów
Jednostka Trzeciego poziomu:
- 24 punktów do przydzielenia (standardowy koszt 16 Lentarów)
- Szybkość zmniejszona -4- ze względu na przekroczoną obronne do 9
- Zdolności specjalne (koszt 4 Lenatary – skuteczniejsze, 2 Lentary – słabsze)
Przykładowa Jednostka Oblężnicza:
Basilisk – z awansowa jednostka oblężnicza Złotych Krasnoludów
Opis
: Te udoskonalone o wyjątkowo daleki zasięg armaty stanowią zaawansowaną siłę artylerii złotych krasnoludów, którzy w gruncie rzeczy jako pierwsi wynaleźli broń palną a wraz z nią armaty. Te nazywane Basilisk z krasnoludzkiego języka oznacza ,,daleki” stąd właśnie że ma ogromny zasięg jak na broń oblężniczą.
Uzbrojenie
: Młoty (proste), Hełm (prosty), Skórzana Zbroja, Armata.
Atak
: 4,
Obrona
: 4,
Dystans
: 16,
Zasięg
: 5,
Szybkość
: 3
Rodzaj
: Ciężkie Oblężnicze
Zdolności specjalne
: brak
Poziom
: III
Koszt
: 16 Lentarów
Jednostka Trzeciego poziomu:
- 24 punktów do przydzielenia (standardowy koszt 16 Lentarów)
- Szybkość jest taka sama jak u piechoty (są też wyjątki, wówczas +1 szybkości idzie z punktów)
- Zdolności specjalne (koszt 4 Lenatary – skuteczniejsze, 2 Lentary – słabsze)
- Zasięg dla broni oblężniczych wynosi maks 5 minimum 3
- minimalny atak dystansowy dla jednostek oblężniczych wynosi 10
- Atak i Obrona jest tak jak w jednostkach piechoty: minimum 4
- Załoga wynosi 10 żołnierzy - zawsze i nie więcej, chyba że jest to jednostka samoobsługująca sie.
- Niszczy mury i bramy
Przykładowa Latająca Jednostka:
Legioniści Pegazów – Latająca jednostka Ludzi Śródziemia
Opis
: Pegazy to szlachetne uskrzydlone konie które żyją niedaleko górskich terenów Larocji. Postanowiono je wykorzystać w swej silnej i zwartej armii, dosiadający Pegaza legionista zamiast miecza używa lekkiej lancy w walce. dzięki swojemu uzbrojeni Legioniści Pegazów są wyjątkowo wytrzymałą jednostką powietrzną, choć ataki wymagane są do walki z bliska i są równie efektywne jak atak lekkiej jazdy tyle że piechota nie jest w stanie zaatakować Pegazów, to czyni ich potężną bronią w armii Koalicji.
Uzbrojenie
: Lekka Lanca, Zbroja Pół-płytowa(stalowa), Hełm Prosty, Tarcza (szeroka).
Atak
: 10,
Obrona
: 14,
Szybkość
: 4
Rodzaj
: Latająca
Zdolności specjalne: brak
Poziom
: II
Koszt
: 16 Lentarów
Jednostka Drugiego poziomu:
- 24 punktów do przydzielenia (standardowy koszt 16 Lentarów)
- Szybkość zmniejszona -4- ze względu na przekroczoną obronne do 9
- Zdolności specjalne (koszt 4 Lenatary – skuteczniejsze, 2 Lentary – słabsze)
- Wszystkie jednostki latające są albo II poziomu albo III
- Jednostki latające mogą latać z szybkością 4 lub 5 (w zależności od obrony)
Przykładowa Jednostka Morska:
Okręt Trollowy – zaawansowana jednostka Dzikich Orków
Opis
: Ten duży okręt może transportować ogromne ilość wojsk. Jego siłą napędową jest troll który intensywnie wiosłuje przez okręt jest dość szybki a gdy stoi w miejscu ów troll może atakować na dystans inne jednostki morskie martwymi żeglarzami i żołnierzami którzy robią za pociski.
Uzbrojenie
: Żelazna konstrukcja, Troll
Dystansowy
: 10,
Obrona
: 14, Szybkość: 4, Pojemność: 8
Rodzaj: Ciężka Morska
Zdolności specjalne: brak
Poziom: III
Koszt: 16 Lentarów
Jednostka Drugiego poziomu:
- 24 punktów do przydzielenia (standardowy koszt 16 Lentarów)
- Szybkość zmniejszona -4- ze względu na przekroczoną obronę do 9
- Zdolności specialne (koszt 4 Lenatary – skuteczniejsze, 2 Lentary – słabsze)
- Pojemność dla jednostki morskiej III poziomu wynosi 8
Atak dystansowy okrętu może wynosić maks: 10, minimum: 4
Przykładowy Czarodziej:
Licz – zaawansowana Magiczna jednostka Nieumarłych
Opis: Licze to przemienieni z Nekromantów. Nieumarli czarodzieje. Niezwykle efektywni i potężniejsi od standardowych Nekromantów, ich moce są przez siłę śmierci spętane i przez to są oni jednymi z najpotężniejszych jednostek magicznych na świecie.
Uzbrojenie: Laska Stalowa, Szata z elementami zbroi (stalowej)
Atak: 8, Obrona: 8, Szybkość: 3, Czary: 8 (jednorazowe)
Rodzaj: Czarodziej
Zdolności specialne: brak
Poziom: III
Koszt: 16 Lentarów
Jednostka Trzeciego Poziomu:
- 24 punktów do przydzielenia (standardowy koszt 16 Lentarów)
- Szybkość standardowa 3 (obrona nie może być większa niż 9 a szybkość nie może być poniżej 3)
- Zdolności specjalne (koszt 4 Lenatary – skuteczniejsze, 2 Lentary – słabsze)
- Punkty do czarów rozdajemy tak samo jak do Ataku czy obrony
- Atak lub Obrona minimalna wysnoi: 4
- Znajomość Czarów 8 (jednorazowe)
Przykładowy Kapłan:
Górscy Włóczykije – Podstawowa Magiczna jednostka Dzikich Orków
Opis: Górscy Włóczykije to Orkowi Kapłani którzy wyruszyli w samotną wędrówkę w góry aby zgłębić swą wiedzę i łączyć sie z wojennymi bogami górskich orków. Gdy nadchodzi czas powracają do swych braci aby wygłosić wole bogów i wspierać ich w wojnie. W czasie pokoju dalej wędrują po górach zgłębiając i wypatrując nowe wojny.
Uzbrojenie: Miecz powykrzywiany(ołowiany), Szaty z elementami drewnianymi i kostnymi.
Atak: 4, Obrona: 4, Szybkość: 3, Czary: 4 (jednorazowe)
Rodzaj: Kapłan
Zdolności specjalne: brak
Poziom: I
Koszt: 8 Lentarów
Jednostka Pierwszego Poziomu:
- 12 punktów do przydzielenia (standardowy koszt 8 Lentarów)
- Szybkość standardowa 3 (obrona nie może być większa niż 9 a szybkość nie może być poniżej 3)
- Zdolności specjalne (nie przewidziane-aczkolwiek są wyjątki, koszt 4 Lenatary)
- Punkty do czarów rozdajemy tak samo jak do ataku czy obrony
- Atak lub Obrona minimalna wysnoi: 4
- Znajomość Czarów standardowo 4 (jednorazowe)
Przykładowy Zaklinacz:
Zaklinacze Ferii – zaawansowana Magiczna jednostka Nieumarłych
Opis
: Te Mroczne Elfy rozwinęły swe zaklęte wewnątrz ich zdolności magiczne, ogniem nazywanym Ferii który ma każdy mroczny elf lecz niema aż tak wielu by rozwinąć to do tego stopnia jak zaklinacze których wewnętrzny ogień przyrasta przeciętnego mrocznego elfa i może zostać śmiało użyty na polach bitwy.
Uzbrojenie
: Stalowa opaska, pół-szata z elemetami zbrojnymi, Dwa drowie Sztylety (stalowe)
Atak: 8, Obrona: 7, Szybkość: 3, Czary: 3 (dwukrotnego użytku)
Rodzaj: Zaklinacz
Zdolności specialne: brak
Poziom: II
Koszt: 12 Lentarów
Jednostka Drugiego Poziomu:
- 18 punktów do przydzielenia (standardowy koszt 12 Lentarów)
- Szybkość standardowa 3 (obrona nie może być większa niż 9 a szybkość nie może być poniżej 3)
- Zdolności specjalne (koszt 4 Lenatary – skuteczniejsze, 2 Lentary – słabsze)
- Punkty do czarów rozdajemy tak samo jak punkty jak do ataku czy obrony
- Atak lub Obrona minimalna wysnoi: 4
- Znajomość Czarów 3 (dwurazowe, w przypadku zaklinaczy, tak jak 6 czarów przy czarodzieju)
Przykładowy Psion:
Templarowie – Specjalna Psioniczna jednostka Xeltosów
Opis: Templarowie to ci z pośród Xeltosów którzy postanowili rozwinąć swe psioniczne zdolności do granic możliwości, dzięki swemu umysłowi stanowią niezwykłą siłę wojenną wspierając swych pobratymców w bitwach, przez kontakt umysłowy i nie tylko. Wszyscy spośród Templarów dążą do tego by stać sie po przez swój umysł wyższą, nieśmiertelną przez czas istotą. Czasem dwóch Templarów łączy swe siły po to aby osiągnąć ten cel.
Uzbrojenie: Szata Zbrojna, Hełm Długi(biczowaty), Rękawice Błyskawic
Atak: 10, Obrona: 8, Szybkość: 3, Moce: 6 (2[I, II] dwukrotnego użytku i 4 jednorazowego użytku)
Rodzaj: Psion
Zdolności specjalne: Utworzenie Archonów (mają 8 mocy dwurazowych do użycia, obrona spada do 4 i atak spada do 6) – po bitwie wracają do normalnej postaci.
Poziom: III
Koszt: 20 Lentarów
Jednostka Trzeciego Poziomu:
- 24 punktów do przydzielenia (standardowy koszt 16 Lentarów)
- Szybkość standardowa 3 (obrona nie może być większa niż 9 a szybkość nie może być poniżej 3)
- Zdolności specjalne (koszt 4 Lenatary – skuteczniejsze, 2 Lentary – słabsze)
- Punkty do czarów rozdajemy tak samo jak do Ataku czy obrony
- Atak lub Obrona minimalna wysnoi: 4
- Znajomość Czarów 4 (dwurazowe)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by
Ulf Frisk
and
Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin