Amras |
Wysłany: Czw 16:10, 09 Sie 2007 Temat postu: Test Państw |
|
Państwa Elfów
Demokratyczne Cesarstwo Asylranu – Asylrani - Szlachetne Elfy
Opis: Prawdopodobnie to najpotężniejsze ze wszystkich Elfów świata. Szlachetne Elfy nazwane również Elfami Sindelońskimi, gdyż z stamtąd właśnie pochodzą. Żyją po części w demokracji wybierając 6 przywódców spośród siebie towarzyszących Rade Archontów. Przed tym ustrojem było to Cesarstwo rządzone przez Smoczych Cesarzy, którzy dosiadali potężne złote smoki i to właśnie dzięki nim Szlachetne Elfy zawdzięczają swoją potęgę na Sindelonie - sąsiednim kontynencie. Dotrali do Landarothu, do którego przybili jako Templariusze Wojny, prowadząc daleko od swego domu Inkwizycje przeciwko swym zdradzieckim pobratymcą, Krwawym Elfom, którzy sie dopuścili zakazanych praktyk i złamaniu Cesarskiego prawa. Szlachetne Elfy utrzymują niewielkie kontakty z resztą swej rasy w Sindelonie, lecz z powodu odległości jaki dzieli kontynenty, są zdani wyłącznie na siebie.
Wygląd: Blond Włosy (długie), Złote Oczy, Skóra: Lekkopalona, Wzrost: 180, Waga 60 kg
Ulubiona Broń: Miecze, Tarcze: Trójkątne, B.Dystansowa: Łuki
Specjalizacja Alkoholowa: Wino (Czerwone)
Jednostka Specjalna: Nimfy
Styl Religijny: Arecis (bóg równowagi, bezpłciowy – styl Buddyzmu)
Władza: Rada Archontów (6 Archontów z całego Cesarstwa – wybieranych przez elfy)
Specjalizacja Wojenna: Magowie
Zwierze Latajace: Avraile
Charakter Kraju: Cywilizacyjno-Gospodarczy
Waluta: W kształcie smoczego skrzydła
Symbol i Kolory: Złoty Smok ze skrzydłami na białym tle
Tytuł Regionalny: Archont
Podział Regionów: Archavia
Arcyksięstwo Kirast'Idil – Kirast'Idilczycy - Ksieżycowe Elfy
Opis: Po śmierci Amrasa, Wiecznego Króla Leśnych Elfów, Książe Leandor postanowił podkreślić prawdziwość niezależności swojego ludu wobec dawnego Królestwa Vesenai. Co wcale jednak nie oznaczało, że Księżycowe Elfy miały zamiar opuścić swych Leśnych braci, aczkolwiek wśród Leśnych elfów powstał podział, który doprowadził do tego, że połowa dawnych leśnych elfów uznała Leandora za zdrajce wobec Braterskich więzi. Ksieżycowe Elfy przez ostatnie 200 lat cieszyły sie pokojem i dobrobytem uznając Arcyksiecia Leandora godnego swojego tytułu. Jednak zbliżało sie kolejne niebezpieczeństwo i tym razem być może Księżycowe Elfy będą musiała stawić temu czoła samotnie...
Wygląd: Ciemne Włosy (długie), Niebieskie Oczy, Skóra:Srebrzysta Wzrost: 165, Waga 50 kg
Ulubiona Broń: Sejmitary, Tarcze: Księżycowate, B.Dystansowa: Łuki
Specjalizacja Alkoholowa: Księżycówka (Elfia Vódka)
Jednostka Specjalna: Duchy Gwiazd
Styl Religijny: Wielobóstwo (Mitologia oparta na bogach Lunarnych)
Władza: Arcyksiążę (następca wybierany spośród rodzinny, przez Arcykapłanki)
Specjalizacja Wojenna: Kapłani
Zwierze Latające: Wielkie Sowy
Charakter Kraju: Cywylizacyjno-Gospodarczy
Waluta: W kształcie Półksieżyca
Symbol i Kolory: Biały Półksiężyc na niebieskim gwieździstym tle
Tytuł Regionalny: Arcykapłan / Podksięża(wysławieni)
Podział Regionów: Księstwa
Monarchia Drowanu – Drowy - Mroczne Elfy
Opis: Mroczne Elfy od 3000 roku PWU, żyją przeklęte przez bogów swych pierwotnych braci. Na początku prowadzili wojny ze swoimi krewnymi, żeby sie zemścić na cierpieniu jakie im wyrządzono. Żyją pod ziemią z powodu zimnego klimatu. Po Wojnach Elfów, toczyli wojnę domową ze sobą o władze, więc świat mógł o nich zapomnieć na jakiś czas. Za koronacji Monarchy Revana, były czasy dobra, choć pokoju nie było z powodu przybycia do Landarothu Demonów i Nieumarłych, jednak wspólnymi siłami z innymi rasami i poświeceniem Króla Amrasa zagrożenie minęło. Po śmierci Monarchy Revena, który pragnął za wszelką cenę ziścić swoje marzenie i pokazać światu dobro Mrocznych Elfów, wszystko obróciło sie przeciw niemu, ginąc z rąk swych własnych poddanych. Przez ostatnie 200 lat Mroczne Elfy znowu prowadziły ze sobą wojny domowe, jak to miały dawniej w zwyczaju przed panowaniem Revena. Teraz pojawił sie nowy Monarcha, który postanowił odwrócić wizje Revena i pokazać światu inne i ,,prawdziwe” według niego, oblicze Mrocznych Elfów. Teraz Drowy szykują sie do prawdziwej wojny i zamierzają dokonać zemsty na tych, którzy sie ich dawniej obawiali.
Wygląd: Białe Włosy (długie), Białe Oczy, Skóra: Ciemna, Wzrost: 165, Waga 50 kg
Ulubiona Broń: Szable, Tarcze: Pajęcze, B.Dystansowa: Kusze
Specjalizacja Alkoholowa[u/]: Pajęcze Wino (Wino na bazie jadów pajęczych)
[u]Jednostka Specialna: Dridery
Styl Religijny: Wielobóstwo (Mitologia oparta na bogach konkurencyjnych, mrocznych)
Władza: Najpotężniejsza z Kapłanek panującej Religi - Arcykapłanka
Specjalizacja Wojenna: Jazda
Zwierze Latające: Pająkożerca
Charakter Kraju: Cywilizacyjno-Koczowniczy
Waluta: W kształcie Pająka
Symbol i Kolory: Biały Pająk na czarnym tle
Tytuł Regionalny: Baron
Podział Regionów: Baroństwa
Zjednoczone Plemiona Tehrianu – Tehrianie - Dzikie Elfy
Opis:Kiedy Wieczny Król poświęcił siebie by ratować Landaroth, Leśne Elfy nigdy nie znajdując sie w sytuacji bez swego władcy stały sie zagubione, jakby utraciły sens swego istnienia. W królestwie Vesenai nastał zamęt i Leśne Elfy uległy zmianą nie tylko w wyglądzie, ale połowa także w swej naturze. Stali sie dzicy oskarżając resztę swych braci o zapomnienie swych pierwotnych korzeni. Arystokracja uznając zgodnie że nikt z nich nie jest na tyle silny i godny by zastąpić Króla Amrasa, postanowiła utworzyć Republikańskie Królestwo oparte na Demokracji Arystokratów. Dzikie Elfy jak zaczęły sie nazywać zdziczałe Leśne Elfy, nie uznały władzy dawnych potomków Króla Amrasa i odeszli na podbite tereny gdzie dawnej była pustynia Velege. Za nimi podążyli Satyrowie i Centaury a także inne leśne stworzenia. Najpotężniejszy spośród Centaurów przejął władze nad Plemionami Dzikich Elfów, jako Wódz Zjednoczonych Plemion Tehrianu i Króla Centaurów, teraz będą musieli pokazać Landarothowi na co ich stać.
Wygląd: Rude Włosy (długie), Brązowe Oczy, Skóra: Brązowata, Wzrost: 160, Waga 55 kg
Ulubiona Broń: Włócznie, Tarcze: Okrągłe, B.Dystansowa: Łuki
Specjalizacja Alkoholowa: Utana (Wino przeprawione ziołami)
Jednostka Specjalna: Słonie Bojowe
Styl Religijny: Wiara Pierwotnej Natury (wszystko co zwiżane z Naturą)
Władza: Król Centaurów (Półbóg, najsilniejszy Wódz Dzikich Elfów)
Specjalizacja Wojenna: Jazda
Zwierze Latające: Hipogryfy
Charakter Kraju: Barbarzyńsko-Koczowniczy
Waluta: W kształcie liści dębu
Symbol i Kolory: Brązowy Dąb na zielonym tle
Tytuł Regionalny: Wódz Plemienia
Podział Regionów: Plemie
Konoracyjne Królestwo Kahelvanu – Kahelvanie - Krwawe Elfy
Opis: Krwawe Elfy dawniej byli Sindelońskimi Elfami, którzy dopuścili sie demonicznych praktyk w celu przyswojenia większej potęgi magii. Oskarżeni o Herezje przez swych dawnych współbraci Szlachetnych Elfów, ścigani przez Zakon Templariuszów Wojny, uciekli oni na wschód niewiedząc czy napotkają jakikolwiek ląd. Jednak odnaleźli Landaroth i tam postanowili założyć swe królestwo, by w spokoju używać zdobyczy cywilizacji i podniesienia swej magicznej potęgi, zakazanej przez Demokratyczne Cesarstwo Asylranu. Starają się zapewnić Landarothckie Elfy, że nie chcą czynić niczego co by mogło im zaszkodzić, a nawet otwarcie z nimi współpracować. Jednak wiedząc że podąża za nimi Inkwizycja Templariuszy, są przygotowani do walki i do zademonstrowania swych możliwości jakie dotychczas osiągnęli dzięki cywilizacji i piekielnej magii.
Wygląd: Ciemne Blond Włosy (długie), Płomieniste Zielone Oczy, Skóra: Blada lekko czerwona (otwarte wysuszone rany, Wzrost: 175, Waga 65 kg
Ulubiona Broń: Lance, Tarcze: Kropla Krwi, B.Dystansowa: Broń Palna
Specjalizacja Alkoholowa: Krwawica (Wino zmieszane z krwią)
Jednostka Specjalna: Hierofanci Krwi
Styl Religijny: Wiara w Boską parę Krwi (Tahera i Tisery podobny do wampirzego kultu krwi)
Władza: Król (następca najsilniejszy członek rodziny)
Specjalizacja Wojenna: Magowie
Zwierze Latające: Tydrogryfy
Charakter Kraju: Cywilizacyjno-Gospodarczy
Waluta: W kształcie krzyża
Symbol i Kolory: Złoty Feniks ze skrzydłami do góry na czerwonym tle
Tytuł Regionalny: Hrabia
Podział Regionów: Hrabstwa
Cesarstwo Sefudia – Sefudianie - Morskie Elfy
Opis: Wspaniała cywilizacja morskich elfów będących, jak ich bracia Leśne i Księżycowe Elfy, od początku istnienia Landarothu. Morskie Elfy cieszyły sie niezależna potęgą morską nad oceanami i morzami Landarothu. W roku 3200 PWU wydano im rozkaz do przeprowadzenia morskiej inwazji na swych braci przez ich boginie Nasunne. Po klęsce inwazji Nasunna została przeklęta, przez swe rodzeństwo - Ainnis i Asradela, i przemieniona w Mroczną, Elfią boginie Rafennę, a wraz z nią została przeklęta większość populacji Morskich Elfów. Reszta, która pozostała pod sztandarem Qawada męża Nasunny, boga dna morskiego, uciekła w głębiny, by tam w ciszy przez 4 tysiące lat odbudować swą cywilizacje i wybaczając Leśnym i Księżycowym elfim bogom, że przeklęli większość z ich braci, z przyczyn poparcia Upadłej boginni Morskich Elfów. W głębinach nie byli jednak całkiem sami, zamieszkiwały je dzisiejsi wrogowie, Nagi. Przez to odbudowa do swej dawnej świetności zajęła im tyle czasu. Teraz gdy wynurzyli sie z morskich głębin postanowili walczyć z niegodziwymi ,,naziemnymi” rasami nie-elfów plugawiących Landaroth i być może odbudować dawne więzi ze swymi braćmi Leśnych i Księżycowych Elfów.
Wygląd: Białe Włosy (długie), Czarne Oczy, Skóra: Niebieska, Wzrost: 170, Waga 60 kg
Ulubiona Broń: Trójzęby, Tarcze: Muszelkowate, B.Dystansowa: Oszczepy
Specjalizacja Alkoholowa: Morówka (Wódka Morska)
Jednostka Specjalna: Kraken
Styl Religijny: Wiara Trójcy Morskiej (3 Bogowie i Mitologie Morskie)
Władza: Cesarzowa (wybierana przez poddanych)
Specjalizacja Wojenna: Statki
Zwierze Latające: Podniebny Wieloryb
Charakter Kraju: Cywylizacyjno-Koczowniczy
Waluta: W kształcie muszli
Symbol i Kolory: Żółta Rozgwiazda z dwoma muszlami na jasnoniebieskim tle
Tytuł Regionalny: Termusz
Podział Regionów: Termeny
Dominium Istardanu – Istardanie – Śnieżne Elfy
Opis: Śnieżne Elfy, niegdyś będące Księżycowymi Elfami, popłynęli w 4000 roku PWU na północ w celach kolonialno-ekspedycyjnych. Jednak słuch o nich zaginął i nigdy nie powrócili. Aż do obecnego czasu, wrócili odmienieni, przez życie na dawnym mroźnym kontynencie Cirdar. Tam rozwijali sie z czasem ulegając zmianą przez ciężkie warunki klimatyczne. W końcu, przystosowując sie do zabójczych mrozów, rozwinęła sie nowa rasa Śnieżnych Elfów. Przez tysiąclecia żyjąc na Lodowym kontynencie rozwijali sie w pokoju, lecz z nieznanych przyczyn oderwali kawałek mroźnego kontynentu i wędrowali na południe w błogiej nadziei odnalezienia swojego pradawnego domu o którym wspominali ich przodkowie. Dotarli w końcu do Landarothu i połączywszy swój mroźny kawałek z kontynentem sprawili, że klimat na Landarothcie stał sie bardziej chłodny, przez co pustynie i stepy nie mają obecnie warunków, aby powstać. Nie pamiętając kim naprawdę byli, są bardziej neutralni do wszystkich, nawet do innych elfów, jednak w nadchodzących konfliktach wcześniej czy później będą musieli decydować po czyjej stronie staną.
Wygląd: Niebieskie Włosy (długie), Białe Oczy, Skóra: Niebieskawa, Wzrost: 160, Waga 50 kg
Ulubiona Broń: Włócznie, Tarcze: W bryłki lodu, B.Dystansowa: Oszczepy
Specializacja Alkoholowa: Lodwy Rum (Rum schłodzony)
Jednostka Specialna: Śnieżne Salamandry
Styl Religijny: Ateizm
Władza: Rada Starszych (5 najstraszych elfów)
Specjalizacja Wojenna: Piechota
Zwierze Latające: Skrzydlaty Lód
Charakter Kraju: Cywilizacyjno-Koczowniczy
Waluta: W bryłki lodu
Symbol i Kolory: Niebieska Góra Śnieżna na tle bieli z pięcioma płatkami śniegu
Tytuł Regionalny: Dominant
Podział Regionów: Dominia
Republikańskie Królestwo Vesenai– Vesenainie - Leśne Elfy
Opis: Leśne Elfy po śmierci swego ukochanego Króla, Amrasa Wiecznego, który poświecił swe życie nie tylko dla nich ale także dla pozostałych ras zamieszkujących Landaroth, wpadli w pustkę i utracili sens życia. Połowa z nich zdziczała i odwróciła sie wraz z pradawnymi sojusznikami Satyrami, Centaurami i innymi leśnymi stworzeniami jako Dzikie Elfy, którzy nie chcieli uznać władzy Arystokracji, potomków Amrasa uznawszy zgodnie, że żaden nie może dzierżyć korony wieczności gdyż krew królewska jest w ich żyłach zbyt słaba. Więc utworzyli oni Republikańskie Królestwo Vesenai rządzone teraz przez demokracje arystokratów Leśnych Elfów. Zakony Samurajów poprzysięgły wierność Arystokracji i stabilizacji królestwa które przez swe rozdwojenie osłabło i zmniejszyło do dawnych rozmiarów. Jednak w nadchodzących wojnach będą oni musieli walczyć nie o rozwój swego Republikańskiego Królestwa, lecz o przetrwanie w Świecie, którego ocaleli.
Wygląd: Brązowe Włosy (długie), Zielone Oczy, Skóra: Jasna, Wzrost: 180, Waga 65 kg
Ulubiona Broń: Miecze, Tarcze: W kształcie liści, B.Dystansowa: Łuki
Specjalizacja Alkoholowa: Miód Pitny
Jednostka Specjalna: Walkirie Jednorożców
Styl Religijny: Kult Natury (Mitologia Vesenai)
Władza: Rody Arystokratyczne stanowią Senat
Specjalizacja Wojenna: Łucznicy
Zwierze Latające: Smoczejastrzębie
Charakter Kraju: Cywilizacyjno-Gospodarczy
Waluta: W kształcie liści akadu
Symbol i Kolory: Białe Drzewo na zielonym tle
Tytuł Regionalny: Senator
Podział Regionów: Stan
Państwa Ludzi
Zjednoczone Królestwo Vornogii – Vornogiani – Ludzie Wybrzeża
Opis: Ludzie ci nazywani też Morskimi Nomadami, to dawni mieszkańcy kontynentu Cirdar, którego z nieznanych dokładnie powodów musieli opuścić by sie ratować przed ,,Ragnarokiem” (Całkowitą Zagładą) dotarli oni na północne wybrzeża Landarothu gdzie sie osiedli, napadając przy okazji i grabiąc napotkane Księżycowe Elfy jednak szybko zaprzestali wojen, gdyż Ksieżycowe Elfy okazały sie godnym przeciwnikiem, a oni sami nie mogli powrócić, zaczęli więc sie stabilizować i osiedlać co sprawiło że szybko z podzielonych Klanów stworzyli Zjednoczone Królestwo pod patronatem jednego Wysokiego Króla. Co jakiś czas jako piraci napadali na statki innych ras, dając sie wszystkim we znaki o swej obecności w przeciągu jednego wieku. Teraz w nadchodzących wojnach będą mogli wreszcie pokazać swą prawdziwą siłę, którą dotąd skrywali.
Wygląd: Rude Włosy, Brody z wąsami (długie), Brązowe Oczy, Skóra: Brązowata, Wzrost: 190, Waga 90 kg
Ulubiona Broń: Topory, Tarcze: Okrągłe z Żelaznym kuciem, B.Dystansowa: Włócznie
Specjalizacja Alkoholowa: Rum
Jednostka Specjalna: Berserkerzy Wojny
Styl Religijny: Wielobóstwo (Mitologia Skandynawska)
Władza: Wysoki Król (+ Klanowa narada Wojenna)
Specjalizacja Wojenna: Statki
Zwierze Latające: Srebrne Kruki
Charakter Kraju: Cywylizacyjno-Babarzyński
Waluta: Okrągłe monety z pustym środkiem
Symbol i Kolory: Brązowy Podwójny topór na Niebieskim Tle i złotawym okręgu
Tytuł Regionalny: Elektor
Podział Regionów: Elektony
Święte Imperium Cortali – Cortalimanie - Ludzie Światła
Opis: Ludzie Światła, jak siebie nazywają to potomkowie dawnych ludzi, którzy ponad tysiąc lat temu osiedlili sie na Ladarothcie, a na dawno istniejącej Martwiej wyspie mieli swoje magiczne imperium. Jednak zaślepienie mocy jednego z ich najpotężniejszych magów sprawiło, że powstała rasa nieumarłych, a po nich inny czarodziej przywołał demony dobijając swoje Imperium, teraz po 200 latach od tych zdarzeń i wygaśnięciu Królewskiej Dynastii, utworzyli oni nowe Imperium oparte na zasadach potęgi wiary w Namera ,,Wszechstworzyciela”. Nowym Imperium zarządza Papierz wybrany spośród najwspanialszych Paladynów, przez Kardynałów, najbardziej wpływowych Arcykapłanów Imperium, aby przewodził nimi i całym Świętym Imperium. Teraz gdy nowe niebezpieczeństwa sie pojawiły, możliwe że nowy Papierz poprowadzić będzie musiał Krucjatę, aby raz jeszcze zbawić swój lud.
Wygląd: Blond Włosy (krótkie), Niebieskie Oczy, Skóra: Jasna,Wzrost: 180, Waga 80 kg
Ulubiona Broń: Miecze, Tarcze: Trójkątne, B.Dystansowa: Kusze
Specjalizacja Alkoholowa: Śliwowica
Jednostka Specjalna: Papiescy Paladyni
Styl Religijny: Namer (monoteizm)
Władza: Papierz (wybierany prze Konklawe Kardynałów–najsilniejszy z Paladynów w Imperium)
Specjalizacja Wojenna: Piechota
Istota Latająca: Anioły Światła
Charakter Kraju: Cywilizacyjno-Gospodarczy
Waluta: Tradycyjne okrągłe monety
Symbol i Kolory: Złoty krzyż z trójkątnymi ramionami i promieniami na jasnoniebieskim tle
Tytuł Regionalny: Duke
Podział Regionów: Domry
Koalicja Laronckich Polis – Laroncjanie – Ludzie Śródziemia
Opis: Od kąd pojawili sie ludzie i zaczęli zasiedlać Kontynent ponad tysiąc lat temu, Larocjanie aż do końca Ery Gniewu byli niezależnymi miastami państwami, które mniej lub bardziej były od siebie uzależnione, czy to z przyczyn militarnych, czy handlowych. Pięć Laronckich państw miast postanowiło połączyć swe siły aby byli oni na tyle potężni, by niebyli podbici przez inne rasy, jak to było w niektórych wiekach. Spartapolis, Atenopolis, Troianopolis, Eteropolis i Romopolis najpotężniejsze z miast państw połączywszy sie ustalili wspólny Koalicyjny rząd i wspólne wojska prowadzone na tych samych zasadach, choć nie dokonca przyjęte, zamierzają pokazać, że nie należy z nich kpić i niemożna przekładać z rąk jednego do drugiego stąd też Koalicjanci będą walczyć o swoją niepodległość i wolność by raz na zawsze pokazać światu że nikogo nie potrzebują.
Wygląd: Ciemne Włosy (krótkie), Brązowe Oczy, Skóra: Opalona, Wzrost: 180, Waga 70kg
Ulubiona Broń: Włócznie, Tarcze: Różne, B.Dystansowa: Oszczepy
Specjalizacja Alkoholowa: Wino (białe)
Jednostka Specjalna: Lustra Wojny
Styl Religijny: Wielobóstwo (Mitologia Olimpijska)
Władza: Senat Koalicji (100 Senatorów, po 20 z każdej z Polis, wybieranych na różne sposoby)
Specjalizacja Wojenna: Oblężnicze
Zwierze Latające: Pegazy
Charakter Kraju: Cywilizacyjno-Gospodarczy
Waluta: Tradycyjne okrągłe monety z wycinkami z brzegu
Symbol i Kolory: Zielona gałązka oliwy na czerwonym tle
Tytuł Regionalny: Namiestnik
Podział Regionów: Prowincja
Orda Heilar – Heilranie – Ludzie Stepu
Opis: Heilarowie przybywszy tu do Landarothu wraz z innymi ludźmi w roku 1 WU nauczeni walki przez Rakaszasy byli postrachem kontynentu, walczyli przez wieki z Księżycowymi Elfami, a ich Ekspansja zdawała sie nie mieć końca. Przekroczyli Krasnoludzkie góry dotarli aż do Pustyni Veleged, zajmując blisko ponad połowę głównego kontynentu, z czasem jednak wrócili do swej początkowej wielkości z powodu wyczerpujących wojen z Księżycowymi Elfami. W Erze gniewu zawiązując Pakt z Elfami musieli stopniowo opuszczać swe dawne stepy i walczyli z nieumarłymi na martwej wyspie gdzie po pokonaniu demonów i poświęcenia Władcy Leśnych Elfów, Króla Amrasa wyspa została wyleczona i za pomocą magii wychowano na niej stepy gdzie Orda mogła sie cieszyć częściowym ,,powrotem” do swych dawnych ziem. Jednak Wyspa połączywszy sie z nowo utworzonymi lądami utworzyła bliźniaczy kontynent dla Landarothu gdzie pojawili sie nowi przeciwnicy. Jak nowy Wielki Chan zdecyduje? Czy będzie walczył o te ziemie które ma i nowe, czy o swe dawno opuszczone ziemie.
Wygląd: Brązowe Włosy (krótkie), Brązow Oczy(skośne), Skóra: Żółtawa, Wzrost: 165, Waga 60kg
Ulubiona Broń: Szable, Tarcze: Rombowe, B.Dystansowa: Łuki
Specjalizacja Alkoholowa: Zborzówka
Jednostka Specjalna: Sarmatowie Chanów
Styl Religijny: Kult Ziemi i Przodków, wiara w boskość i Świetość Chanów
Władza: Wielki Chan
Specjalizacja Wojenna: Jazda Strzelnicza
Zwierze Latające: Gigantyczny Jastrząb
Charakter Kraju: Barbarzyńsko-Koczowniczy
Waluta: Okrągłe z czterema wycinkami
Symbol i Kolory: Niebieska runa z pięcielistnymi kwiatami na czerwonym tle
Tytuł Regionalny: Chan
Podział Regionów: Step
Faraońskie Królestwo Egersudu – Egersuduanie – Ludzie Pustyni
Opis: Ci ludzie wywodzący sie z Pustyń na Sidelonie, ukształtowali po przez swą magie nowe piaszczyste lądy do Landarothu, tworząc bliźniaczą część dla Kontynentu i łącząc trzy rozdzielone dotąd wyspy - wyspę Wygnanych, Martwą wyspę i wyspę Karłów. Niestety za nimi podążyli ich najwięksi wrogowie, Dzicy orkowie, którzy na Sidelonie chcieli ich podbić. Królestwo to jest rządzone przez Faraona, któremu sie przepisuje boskie pochodzenie. Królestwo chociaż rozwinięte na pustyni jest wyjątkowo bogate i dobrze zorganizowane jak żadne znane w Landarothcie. Znani są z wysoko rozwiniętej kultury i niezwykłych bogactw jakie trzymają w Piramidach, grobowcach zmarłych faraonów, których nie sposób obrabować ze względu na zastosowane przez Kapłanów czary Nekromantyczne. Na Landarothcie, będą oni musieli sie wykazać nie lada inicjatywą aby pokazać że są warci być nowymi mieszkańcami Landarothu.
Wygląd: Czarne Włosy (długie), Brązowe Oczy, Skóra: Mocno Opalona, Wzrost: 175, Waga 70kg
Ulubiona Broń: Sierp, Tarcze: Zaokrąglone, B.Dystansowa: Łuki
Specjalizacja Alkoholowa: Nitiria (wino na bazie kwiatu lotosu)
Jednostka Specjalna: Skorpiotaury
Styl Religijny: Mitologia Egipska – w tym boskie pochodzenie Faraona
Władza: Faraon
Specjalizacja Wojenna: Kapłani
Zwierze Latające: Androsfinksy
Charakter Kraju: Cywilizacyjno-Gospodarczy
Waluta: W kształcie klepsydry
Symbol i Kolory: Złoty Skorpion na czarnym tle
Tytuł Regionalny: Kalif
Podział Regionów: Kalifaty
Zjednoczone Enklawy Teoaztan – Teoaztanie – Ludzie Dżungli
Opis: Wywodzący sie z nieznanego przez nikogo kontynentu, choć przepuszcza sie że być może pochodzą z południowego Sindelonu, Teoaztanie byli niegdyś podzielonymi złowrogimi wobec siebie Enklawami, walczących o dominacje i terytorium. Jednak z czasem to zanikło, gdy ich bogowie zakazali ich wzajemnego zabijania w imię zjednoczenia przeciwko swym wrogom, ludzi z Sindelonu, którzy chcieli ich podbić i skolonizować. Dlatego z pomocą swych sojuszników Morskich Elfów, Teoaztekanie uciekli na Landaroth, gdzie tu zaczęli zakładać kamienne miasta i tworzyć własne zjednoczone przez ich kapłanów, państwo. Niewiedzą co ich czeka na Ladarothcie i z czym będą musieli sie tu zmierzyć, jedynie co wiedzą że na pewno będą musieli walczyć.
Wygląd: Czarne Włosy (długie), Ciemne Oczy(skośne), Skóra: Czerwonawa, Wzrost: 170, Waga 70kg
Ulubiona Broń: Włócznia, Tarcze: Zaokrąglone z ostrzami na krawędziach, B.Dystansowa: Łuki
Specjalizacja Alkoholowa: Tekila
Jednostka Specjalna: Rytualni Wojownicy
Styl Religijny: Mitologia Aztecka
Władza: Rada Najwyższych Kapłanów
Specjalizacja Wojenna: Piechota
Zwierze Latające: Tytaniczna Papuga
Charakter Kraju: Cywilizacyjno- Gospodarczy
Waluta: W kształcie Słońca
Symbol i Kolory: Pomarańczowe Słońce na zielonym tle
Tytuł Regionalny: Majar
Podział Regionów: Inkyny
Federacja Zarusji – Zarusjanie – Ludzie Spacznośći
Opis: Zarusjanie podobnie jak Larockie Miasta, były państwami miastami, ale w przeciwieństwie do nich mają mroczny charakter. Zarusjanie są federacją połączonych ze sobą barbarzyńców i miast w których panuje niewolnictwo, korupcja, przestępczość i mroczne kulty, wszystko to połączyła jedna potężna organizacja działająca na Landarothcie, Tancerze Śmierci. Na początku była to niewielka organizacja zabójców i szpiegów, z czasem ich wpływy w poszczególnych miastach państwa zaczęły rosnąć do tego stopnia, że zawładnęli władzami poszczególnych miast jaki i religią, magią i organizacją. Ludzie ci są skażeni i przesiąknięci złem, łącząc w sobie wszystko co jest najgorsze w nieokiełznanej naturze zła. Wykorzystują one różne mroczne kulty i czarną magie do tworzenia potworów i mutantów by stworzyć potężną armie. Wzbudzają ogromną nienawiść i strach wśród różnych ras i z czasem na pewno będą chcieli skazić złem cały Landaroth.
Wygląd: Czarne Włosy (ale łysi często), Czarne Oczy, Skóra: Blada, Wzrost: 190, Waga 90kg
Ulubiona Broń: Maczuga, Tarcze: Podłóżno-okrągłe zębakowate, B.Dystansowa: Broń Palna
Specjalizacja Alkoholowa: Troksania (wódka na bazie pleśni)
Jednostka Specjalna: Zmutowane Wielkoludy
Styl Religijny: Różne Mroczne Bóstwa (Demoniczne, Śmierci i Zła)
Władza: Organizacja Zabójców (Tancerze Śmierci)
Specjalizacja Wojenna: Jazda
Zwierze Latające: Harpie
Charakter Kraju: Cywilizacyjno- Gospodarczy
Waluta: Kwadratowa Sztabka
Symbol i Kolory: Fioletowe oko na czarnym tle
Tytuł Regionalny: Hetman
Podział Regionów: Hetmaństwo
Wielkie Księstwo Pyrunu – Pyruńczycy – Ludzie Pierwotności
Opis: Pyrun odkąd Ludzie Pierwotności przybyli do Landarothu zawsze byli oni dumnym i silnym narodem. Mimo, iż powszechnie są uznawani za lud barbarzyński, ludzie ci są wyjątkowo honrowi i prawni wobec siebie, tworzą wyjątkowo silną społeczność przez swą kulturę i rozumowanie natury świata. Jest to najbardziej odmieniona rasa ludzka ze wszystkich. Są bardzo wysocy i umięśnieni jak na ludzi wyjatkowo silnych. Ich piechota wzbudza ogromny podziw i respekt wobec każdego przeciwnika, z którym Pyruńczycy walczą. Te połączone plemiona pod Koroną Wielkiego Księcia, najsilniejszego i najsprytniejszego z pośród Pyrunów jest rządzone wyjątkowo prawie i silnie tak jak jest cały lud. Wychowywani od dzieciństwa w ciężkich warunkach nie ma tu miejsca dla słabych i kalekich, którzy nie potrafią przetrwać w dzikich ostępach księstwa. Teraz w nowych wojnach będą mieli ukazać swoja siłe raz jeszcze.
Wygląd: Ciemne Włosy (długie), Szare Oczy, Skóra: Jasnobrązowa, Wzrost: 2m, Waga 120kg
Ulubiona Broń: Topory, Tarcze: Okrągłe, B.Dystansowa: Topory do rzucania
Specjalizacja Alkoholowa: Spirytus
Jednostka Specjalna: Niszczyciele Pancerzy
Styl Religijny: (Mitologia Słowiańska) – Kult Natury
Władza: Książę (najsilniejszy człowiek pod względem fizycznym i mentalnym w państwie)
Specjalizacja Wojenna: Piechota
Zwierze Latające: Białe Orły
Charakter Kraju: Barbarzyńsko- Gospodarczy
Waluta: Okrągłe z trzema dziurkami w środku
Symbol i Kolory: Biały orzeł na czerwonym tle
Tytuł Regionalny: Wojewoda
Podział Regionów: Województwo
Państwa Krasnoludów
Zjednoczone Klany Kazanorth – Kazanorthy – Tarczowe Krasnoludy
Opis Krasnoludy to była druga co do ras, która powstała w Landarothcie. I przez tysiąc lecie trwała na kontynencie żyjąc w górach i podziemiach. Tarczowe Krasnoludy są uważani za Podstawę rasy Krasnoludzkiej od których powstały pozostałe podrasy. Dumni i Honorowi wojownicy, zdolni i pracowici Kowale, to najlepsze określenia na tych Krasnoludów. Rządzone one są przez Króla Klanów który jest wybierany z pośród Królów jednego z 12 Klanów Kazanorth. Bronią oni dawnych zwyczajów są konserwatywni i dość sterotypowi w ocenianiu innych ras. Nienawidzą Goblinoidów, i nie ufają elfom, wyjątek stanowią jedynie Leśne i Ksieżycowe Elfy, których wielce szanują nawzajem, za poświęcenie Króla Amrasa i Króla Grumfera w celu ratowania Lanadrothu. Teraz nowo wybrany Król przez Rade Klanów musi podnieść swój topór by utrzymać swą rase przy życiu i by pamięć o przodkach nigdy nie zaginęła.
Wygląd: Blond Włosy (długie), Niebieskie Oczy, Skóra: Jasna, Wzrost: 150 cm, Waga 65 kg
Ulubiona Broń: Topory, Tarcze: Kwadratowe, B.Dystansowa: Kusze
Specjalizacja Alkoholowa: Piwo (jasne)
Jednostka Specjalna: Wybrańcy Klanów
Styl Religijny: (Mitologia Krasnoludzka) – Kult Przodków
Władza: Król Klanów (wybierany spośród 12 Wodzów wszystkich Klanów)
Specjalizacja Wojenna: Piechota
Zwierze Latające: Gryfy
Charakter Kraju: Cywilizacyjno-Gospodarczy
Waluta: Kwadratowe z dziurką w środku
Symbol i Kolory: Srebrny Młot i Topór na Niebieskim tle
Tytuł Regionalny: Klanowy Król
Podział Regionów: Kręgi
Republika Themodaru – Themodarczcy – Złote Krasnoludy
Opis Republika Themodaru to przykład państwa nowoczesnego w Landarothcie. Ustrój jest czysto republikański, wybierani przez lud przywódcy władają państwem. Złote Krasnoludy nazwane tak nie tylko przez swój kolor skóry, ale też dlatego że obecnie żyją w złotym wieku technologi i rozwoju swojej cywilizacji, to właśnie oni wynaleźli proch i skostruowali ,,żywe machiny”. Dziś wykorzystują swe wynalazki w walce, jak np. Mechanicznych żołnierzy, broń palną, Armaty, substancje alchemiczne i nie tylko, pod względem wynalazków konkurują oni z Gnoziołkami, o to kto wymyśli lepsze i praktyczniejsze rzeczy, dlatego też raczej nie przepadają za nimi. Są wyjątkowo przyjaźni do innych ras jak na krasnoludów, być może dlatego, że lubią z nimi handlować, wymieniać kosztowną i piękna biżuterie. Nie są oni może tak bojowi jak ich Tarczowi Kuzyni, ale to nie znaczy że są słabsi.
Wygląd: Czarne Włosy (długie, spięte), Piwne Oczy, Skóra: Złotawa, Wzrost: 150cm, Waga 60 kg
Ulubiona Broń: Młoty, Tarcze: Prostokątne, B.Dystansowa: Broń Palna
Specjalizacja Alkoholowa: Piwo (ciemne)
Jednostka Specjalna: Czołg Parowy
Styl Religijny: (Mitologia Krasnoludzka)
Władza: Demokracja Ludności
Specjalizacja Wojenna: Altyleria
Zwierze Latające: Gryfokoptery (brak żywych zwierząt)
Charakter Kraju: Cywylizacyjno-Gospodraczy
Waluta: Kwadratowe monety
Symbol i Kolory: Złota Śruba na Brązowym tle
Tytuł Regionalny: Marszałek
Podział Regionów: Marszale
Separatyści Duergar – Duergarowie – Szare Krasnoludy
Opis: To zdegenerowana mroczna odmiana Tarczowych Krasnoludów, zamienione przez Mroczne Elfy napadały na niektóre podziemne miasta Krasnoludów w czasie Wojen Elfów. Ci którzy przeżyli stali sie niewolnikami Mrocznych Elfów. Przez półtorej tysiąclecia żyli w podziemiach niewidząc światła dziennego, byli obiektem eksperymentów, nienawiści i przemocy swych panów. W końcu przez wojny Ery Gniewu i za panowania Monarchy Revana któy zniósł niewolnictwo, Krasnoludy skorzystały z tej szansy i jako Separatyści wyzwoliły sie od swych panów. Mimo że Szare Krasnoludy są wolne od blisko 400 lat, dalej nazwyają swoje państwo i siebie Separatystami, gdyż izolują sie od reszty ludów Landarothu, prowadząc jedynie handel i podboje. To jedyny kontakt jaki mieli dotychczas z innymi rasami. Jak będą odbierać swych przeciwników i sojuszników w nadchodzących wojnach? Czas pokaże...
Wygląd: Białe Włosy (łysy prawie), Białe Oczy, Skóra: Szara, Wzrost: 140cm, Waga 40 kg, mała broda długe wąsy
Ulubiona Broń: Maczugi, Tarcze: Kwadratowe z obciętym lewym rogiem, B.Dystansowa: Broń Palna
Specializacja Alkoholowa: Piwo Grzybowe
Jednostka Specialna: Dosiadacze Bulettle
Styl Religijny: Radugan-Przeklęty bóg Krasnoludów (Tarczowych)
Władza: Terdem (Krasnolud z największymi wpływami po przez silną ręke, w kraju)
Specjalizacja Wojenna: Jazda
Zwierze Latające: Gigantyczne Nietoperze
Charakter Kraju: Barbarzyńsko-Gospodraczy
Waluta: Kwadratowe z trzema dziórkami w środku
Symbol i Kolory: Fioletowa Maczuga w ozdobnym kwadracie na Szarym tle
Tytuł Regionalny: Archasetysta
Podział Regionów: Separaty
Wspólnota Urdunniry – Urdunniranie –Ziemne Krasnoludy
Opis: Krasnoludy te które wywodzą sie z Sindelonu i pojawiły sie w Landarothcie z nieznanych nikomu przyczyn, trzymając to w ścisłej tajemnicy. To co wyróżnia najbardziej tych krasnoludów to to, że używają oni w nadmiarze Magicznych Runów, dzięki którym tworzą swoje urządzania, transport jak również też żołnieży i w przeciwieństwie do swych kuzynów, nie lubią gór czy podziemi, lecz lubią żyć na powierzchni jak większość ras, stąd nazywa sie ich Ziemnymi Krasnoludami. Pozostałe Krasnoludy przez fanatyzm ,,runiczny” Ziemnych Krasnoludów są postrzegane jako niedokońca odpowiedzialne za Runy którymi sie posługują, co by sie jednak nie zgadzało bo runy, które używaja już od Starożytnych czasów nigdy nie zostały wykorzystane przez inne rasy. Teraz kiedy nadchodzi konflikt na nowo zamieszkałych ziemia przez Ziemne Krasnoludy na Landarothcie będą musiel oni okazać co ich magiczne runy potrafią.
Wygląd: Rude Włosy (krótkie), Zielone Oczy, Skóra: Brązowa, Wzrost: 155m, Waga 65kg
Ulubiona Broń: Topory, Tarcze: Kwadratowe z czapeczką metalową, B.Dystansowa: Kusze
Specjalizacja Alkoholowa: Padur (Piwo Korzenne)
Jednostka Specialna: Runiczni Bombardnicy
Styl Religijny: Kult Przodków, Kult Wojowników
Władza: Konsulat (składający sie z 3 konsulów mające największe wpływy w państwie)
Specjalizacja Wojenna: Piechota
Zwierze Latające: Runiczne Gargulce
Charakter Kraju: Cywilizacyjno-Koczowniczy
Waluta: Kwadratowe z czterema obciętymi bokami
Symbol i Kolory: Żółty Kilof na krzyżu(na rogi) na brązowym tle
Tytuł Regionalny: Hrabia
Podział Regionów: Hrabstwa
Monarchia Plemienna Nomotaru – Nomotarczycy – Arktyczne Krasnoludy
Opis: Podobnie jak ich wrogowie Śnieżne Elfy przybyli z morźnego kontynetu Cirdar. Choć w przeciwieństwie do nich są pierwotnymi mieszkańcami Cirdaru. A tak samo jak oni odrwali cześć Cirdaru od reszty kontynetu i płynąc od północy trafili do Landarothu. Pojawiając sie w Landarothcie stanowią teraz kolejną podrasę Krasnoludów zamieszkującą kontynent. Arktyczne Krasnoludy mimo wspólnego losu ze Śnieżnymi Elfami niepogodzili sie z nimi, tak więc konflikt miedzy tymi chłodnymi rasami z Cirdaru napewno sie nie zakończy, a będzie trzeba walczyć o przetrwanie. I teraz Mroźna Monarchia pokaże swym potencjalnym wrogą zimną śmierci. A swych potencjalnych sojuszników zdobyczami jakie mieli na Cirdarze.
Wygląd: Białe Włosy (długie), Niebieskie Oczy, Skóra: Opalona, Wzrost: 145m, Waga 50kg
Ulubiona Broń: Młoty, Tarcze: Kwadratowe z obcietymi rogami, B.Dystansowa: Oszczepy
Specjalizacja Alkoholowa: Mroźnica (rum na bazie zimnego akaju)
Jednostka Specjalna: Yeti
Styl Religijny: Ateizm
Władza: Król wspólnie z Radą Wodzów poszczególnych plemion
Specjalizacja Wojenna: Piechota
Zwierze Latające: Rok
Charakter Kraju: Barbardzyńsko- Koczowniczy
Waluta: Kwadratowe z obciętymi rogami
Symbol i Kolory: Brązowa Korona na białym tle ze śnieżnymi ozdobami
Tytuł Regionalny: Starosta
Podział Regionów: Plemienia
Sojusz Emiratów Gamhe'waru – Gamhe'wanie – Tropikalne Krasnoludy
Opis: Grupa dawnych i dumnych Złotych Krasnoludów którzy w wyniku Wojen Ery Gniewu zostali zmuszeni do porzucenia swego ,,technologicznego” życia i zdziczały dzieląc sie na Emiraty na dawnej wyspie Karłów. O dziwo zamiast wyginąć w ciagu 400 lat Krasnoludy te przystosowały się do Tropikalnego środowiska świetnie wykorzystując to, co im las tropikalny oferujuje i okaząło sie że krasnoludy wcale nie potrzebują wygód cywylizacji i maszyn. Przez dłuższy czas byli oni podzieleni, jednak ze względu na zagrożenie przez Ekspedycje Ras które je odkryły lub chciały podbić , postanowili zawrzeć sojusz którego strażnikiem i zarządcą jest Najwyższy Wódz, najsprytniejszy z pośród wszystkich Wodżów tropikalnych krasnoludów. Pod jego władzą będą walczyć i bronić się w nadchodzących wojnach.
Wygląd: Ciemno-Brązowe Włosy (irokez), Brązowe Oczy, Skóra: Szaro-brązowa, Wzrost: 145m, Waga 60kg, bez brody i wąsów
Ulubiona Broń: Maczugi, Tarcze: Prostokątne, B.Dystansowa: Bumerangi
Specjalizacja Alkoholowa: Sudraga (Piwo na bazie Kaktusa Tropikalnego)
Jednostka Specjalna: Procownicy Rojów
Styl Religijny: Kult Ziemi i Przodków
Władza: Wódz (najsprytniejszy spośród Krasnoludów)
Specjalizacja Wojenna: Strzelcy
Zwierze Latające: Tytaniczne Papurzy
Charakter Kraju: Barbardzyńsko- Gospodarczy
Waluta: Kwadratowe z obcięciami po lewej i prawej stronie
Symbol i Kolory: Trzy żółte Liściaste gałęzie na zielonym tle
Tytuł Regionalny: Emirat
Podział Regionów: Emiraty
Państwa Orków
Wojenne Królestwo Bushegaru – Bushegarzy – Górscy Orkowie (+Ogry)
Opis: Ci orkowie to górska odmiana Dzikich Orków z Sindelonu. Zamieszkiwali oni Północne Góry Sindelonu gdzie wiecznie toczyli wojny z Krasnoludami, stąd też ich niechęć do nich ze wzajemnością. Ci Orkowie o szarej skórze razem z Ogrami zostali wyparci ze swych gór, zmuszeni do opuszczenia swych terenów Wojenny Lud dotrał do Landarothu. Postrzegane są jako bezrozumnna rasa, która wstrzyna tylko wojne dla zaspokojenia swej krwawej rządzy ich samotnego boga. Jeśli mają niezostać wyrżnięci na Landarothcie i wytrwać, muszą spróbować innych środków niż wojny, które jak narazie były dla nich uniwersalne.
Wygląd: Brązowe Włosy (splecione w kuc), Białe Oczy, Skóra: Skalista, Wzrost: 180m, Waga 100kg, bez brody i wąsów
Ulubiona Broń: Młoty, Tarcze: Kwadratowo-okrągłe, B.Dystansowa: Oszczepy
Specjalizacja Alkoholowa: Ugarga (Wódka na bazie kwiatów górskich)
Jednostka Specjalna: Ogrzy Gladiatorzy
Styl Religijny: Bugrewar (Orczy bóg wygnaniec)
Władza: Wojenny Wódz (Ten który po przez zabijanie swoich braci dojdzie do władzy)
Specjalizacja Wojenna: Piechota
Zwierze Latające: Yrthak
Charakter Kraju: Barbardzyńsko-Gospodarczy
Waluta: Trójkątne z dziurką
Symbol i Kolory: Szary pęknięty Młot uderzający w skałę na pomarańczowym tle
Tytuł Regionalny: Wódz Klanu
Podział Regionów: Terytoria Klanowe
Horda Tharewaru – Tharewarzy – Dzicy Orkowie (+Trolle)
Orkowie ci wywodzą sie z Wielkiej Pustyni na Sindelonie, byli prawdziwym wyzwaniem dla pozostąłych mieszkańców Sindelonu, zwłaszcza Ludzi, którzy zamieszkiwali tereny Południowe Sindelonu. Błędnie nazywani Dziki Orkami, gdyż są inteligentni i świadomi swej kultury oraz wolności tak jak wszelkie pozostałe rasy na świecie tworzące państwa i cywilizacje. Zostali nazwani Dzikimi z tego względu że ich wojownicy wpadają w berserkerstwo, bitewny szał podczas którego walczą jak dzicy. W dodatku w szeregach ich armii są niezbyt inteligentne aczkolwiek przydatne w walce i nie tylko Trolle. Dzicy Orkowie przybyli do Landarothu aby założyć kolonie i znaleść nowcyh godnych przeciwników dla ich Hordy.
Wygląd: Czarne Włosy (łysi), Czarne Oczy, Skóra: Zielona, Wzrost: 190cm, Waga 120kg, z brodą
Ulubiona Broń: Topory, Tarcze: Kwadratowo-okrągłe, B.Dystansowa: Topory do żucania
Specjalizacja Alkoholowa: Brug (Piwo na bazie pogniłych roślin)
Jednostka Specjalna: Troll Bojowy
Styl Religijny: (Mitologia Orcza) – Kult Przodków
Władza: Król Hordy
Specjalizacja Wojenna: Jazda
Zwierze Latające: Wiwerna
Charakter Kraju: Barbarzyńsko-Koczowniczy
Waluta: Trójkątne
Symbol i Kolory: Czerwony Orczy Topór na Fioletowym tle
Tytuł Regionalny: Mistrz Plemienia
Podział Regionów: Plemie
Kohorta Urgehtu – Urgeh'towie – Chaosowi Orkowie
Opis: Landarothcy Orkowie, którzy przetrwali Inwazje Vesenai na dawną pustynie Veleged uciekali w czasie Ery Gniewu na nie istniejącą już Martwą Wyspie. Wówczas to Morg Skalny Topór, przywódca jedynego przetrwałego Orczego Klanu: Piekielnego Okrzyku zwrócił sie do demonów o pomoc i potęgę w zamian za służbe. Tak oto Demony upoili ich swą krwią i złowrogą energią Chaosu, która w niej była, sprawiła że ostatni z Landarothckich Orków stali się Orkami Chaosu o piekielnym wyglądzie i charakterze. Kiedy Demony zostąły pokonane, Pakt jaki zawarli Chaosowi Orkowie przestał obowiązywać i byli oni wolni. Przez dłuszy czas ukrywali sie w dawnych ziemiach demonów, gdzie odbudowali swe resztki sił i praktykowali demoniczne zwyczaje. Teraz kiedy Kohorta jest na tyle silna, że istnieje jako jedno z Landarothckich państw. Pragną zemścić sie na tych wszystkich, którzy im w przeszłości zaszkodzili.
Wygląd: Czarne Włosy (długie), Żółte Oczy, Skóra: Czerwona, Wzrost: 2m, Waga 140kg, bez brody i wąsów
Ulubiona Broń: Topory, Tarcze: Kwadratowo-okrągłe, B.Dystansowa: Kusze
Specjalizacja Alkoholowa: Sudraga (Piwo wzmieszane z ognista krwia)
Jednostka Specjalna: Pomioty Orków
Styl Religijny: Demoniczni Bogowie
Władza: Arcyherszt Kohorty
Specjalizacja Wojenna: Piechota
Zwierze Latające: Rok Chaosu
Charakter Kraju: Barbardzyńsko-Koczowniczy
Waluta: Trójkątne z obciętymi rogami
Symbol i Kolory: Czerwona góra w kręgu na czarnym tle
Tytuł Regionalny: Herszt
Podział Regionów: Szczerp
Inne Państwa
Związek Plemion Wagusharu – Wagusharowie– Goblinoidy
Opis: To podzielone przez kilka podras na prymitywne plemiona. Żyły w dawnym Landarothcie kryjąc się w podziemiach gór. Stąd też przez dłuższy czas mieli konflikt z Krasnoludami, z którymi walczyli o tereny i miasta. Jednak zostali oni wyparci z podziemi głownego kontynetu i rozproszeni. Żyli tak przez tysiąc lat jako plemiona. Sytuacja sie zmieniła po upadku Imperium Mahalasu, z którego to uciekły wychodowane przez Magów Gremliny – inteligentna odmiana Goblinów. Wykorzystujac swą wiedze i intelignecje namówiły Gobliny, Hobgobliny i Bugobliny do zawarcia związku plemion i zgromadzenia wojska na wyspie karłów gdzie tam mogą spokojnie mieszkać i podbijać tamtejsze ziemie. Jednak czy Goblinoidy ucywilizują sie jeszcze bardziej czy zostaną zdziczałymi? Wszysto zostanie ukazane w tych wojnach.
Wygląd: Czarne Włosy (długie), Żółte Oczy, Skóra: Zielono-żółta, Wzrost: r, Waga r
Ulubiona Broń: Maczugi, Tarcze: Trójkątno-okrągłe, B.Dystansowa: Dzidy
Specjalizacja Alkoholowa: Gasgur (Żywica grzybowa zmieszana z wódką)
Jednostka Specjalna: Gremlińscy Strzelacze
Styl Religijny: Bogowie Goblinoidów
Władza: Naczelny Wódz
Specjalizacja Wojenna: Strzelcy
Zwierze Latające: Sterowce (brak żywych zwierząt)
Charakter Kraju: Barbarzyńsko-Gospodarczy
Waluta: Trójkątne z obciętymi bokami (kółko)
Symbol i Kolory: Żółta Czaszka z dwoma kłami na brązowym tle
Tytuł Regionalny: Ramond
Podział Regionów: Patakary
Konfederacja Hobederu – Hobederowie – Gnoziołki
Opis: Od nieoznaczonego czasu Gnoziołki zamieszkiwały Wyspę Karłów na Landarothcie. Tam przez dłuższy czas byli jedynie dzikimi plemionami budującymi wisoki. Choć zawsze ośmieszani przez swój niski wzrost byli oni sprytni i inteligentni oraz pomysłowi. W roku przybycia i ekspansji Ludzi w 1 roku WU zaczeli ulegać gwałtownemu rozwojowi i blisko tysiać lat później byli wspaniałymi kupcami, rzemieślnikami i wynalazcami. Budowali piękne miasta ,choć małe jak na rase, o większym wzroscie od nich. Byli podzieleni na państwa-miasta. Nie byli zjednoczeni a przez to w Erze Gniewu ucierpieli jako Najemnicy przyłączając sie co rusz do innych ras służac im w bitwach. Jednak 350 lat po Erze Gniewu Miasta-Państwa Gnoziołków założyły Konfederacje. Mająca nie tylko w końcu zjednoczyć rase wynalazców, ale także w celu usprawnienia hadnlu i skuteczniejszej militarnej ochrony przed ewentualnymi Najeźdzcami. Czy konfederacja poskutkuje czas pokaże.
Wygląd: Brązowe Włosy (długie), Niebieskie Oczy, Skóra: Jasna, Wzrost: 120cm, Waga r
Ulubiona Broń: Miecze, Tarcze: Sześciokątne, B.Dystansowa: Procy
Specjalizacja Alkoholowa: Pakunia (Piwo z sokiem jabółkowym)
Jednostka Specjalna: Mechaniczne Działo
Styl Religijny: Bogowie Gnomów i Niziołków
Władza: Senior (najbogatszy Gnoziołek w państwie)
Specjalizacja Wojenna: Machiny Oblężnicze
Zwierze Latające: Mechaniczny Ornitropter (brak latajacych zwierząt)
Charakter Kraju: Cywylizacyjno-Gospodarczy
Waluta: Sześcikątna moneta
Symbol i Kolory: Zielony Klucz skrzyżowany z Sierpem (w sześciokącie) na żółtym tle
Tytuł Regionalny: Burmistrz
Podział Regionów: Gminy
Arcykrólestwo Verdaru – Verdarzy – Nieumarli
Opis: Stworzeni w 998 roku WU przez chęć potęgi Arcymaga Zarusa zniszczyli większość Imperium Mahalasu, przenosząc potępienie dziesiątkom tysięcy ludzi i zamniejąc ich w nieumarłych. W czasach Ery Gniewu stanowili oni poważnie zagrozenie dla każdego mieszkańca Landarothu, gdyż każdego zabitego zamieniano w ożywioną istote i przyłączano ją do sług armii śmierci. Jednak połączone siły Landarothu zdołały pokonać Nieumarłych i to mimo połączenia sił z demonami. Od czasu Ery Gniewu Nekromanci byli potępiani i prześladowani, więc działali tylko w podziemiach miast ucząc sie od nowa potęgi władania magią śmierci. Teraz kiedy pojawił sie nowy Demilisz władający ogromną magią Nekromancji, wystarczjąco potężny by pokierować armią potępionych i skazić świat żywych.
Wygląd: Zielone/Siwe/Czarne (różnie), Białe/Zielone, Skóra:Blada, Wzrost: 180cm, Waga róznie zależnie od Umarlaka
Ulubiona Broń: Różne Tarcze: Trumienne, B.Dystansowa: Gnijące Głowy
Specjalizacja Alkoholowa: Zgnilizna (Kwas i odór z martwych ciał)
Jednostka Specjalna: Nieumarły Mastodont
Styl Religijny: Demilisz usosobniemiem boga śmierci
Władza: Monarchia Absolutna (Demilisz jak Arcykról)
Specjalizacja Wojenna: Jazda
Zwierze Latające: Kościany Smok
Charakter Kraju: Barbarzyńko-Gospodarczy
Waluta: kształt Czaszki
Symbol i Kolory: Zielona Czaszka z osmioma kośćmi na czarnym tle
Tytuł Regionalny: Vicekról
Podział Regionów: Vicekrólestwo
Marchie Quadewanu - Quadewarzy – Nagi
Opis: Od nieznanych czasów panują oni w głebiach mórz i oceanów, nie tylko przy terenach Landarothckich ale także wodach Sindelonu. Gdy Morskie Elfy ukazały sie na dnie morskim, Nagi przystąpiły do otwartej wojny głębinowej. Od 3000 roku PWU aż do obecnego, kiedy to wówczas Morskie Elfy ruszyły ku powierzchni a mściwe Nagi ruszyły za nimi, ukazawszy sie na powierzchni by podbić wszystkich ,,naziemców”. Jednak dobrze wiedzą że nie podbiją Landarothu tylko na własną rękę, więc będą potrzebni im sojusznicy. Mimo, że węzowa rasa włada potężną magią i zniewolniła już wiele oceanicznych ras, podbicie landarothckich ras będzie znacznie trudniejsze.
Wygląd: Zielone Włosy (długie), Czarne Oczy, Skóra: Zielonkawa, Wzrost: 180cm, Waga 80 kg
Ulubiona Broń: Trójząb, Tarcze: Kropelkowate, B.Dystansowa: Kusza
Specjalizacja Alkoholowa: Ostrap (specjalny alkohol na bazie glonów głębinowych)
Jednostka Specjalna: Smokożółw
Styl Religijny: Bogoini Nag
Władza: Monarchia Partialchalna
Specjalizacja Wojenna: Statki
Zwierze Latające: Smocze Nagi
Charakter Kraju: Cywylizacyjno-Gospodarczy
Waluta: W kształcie kropli
Symbol i Kolory: Niebiestki trójząb na pomarańczowym tle
Tytuł Regionalny: Marchania
Podział Regionów: Marchia
Naczelne Królestwo Termetodu – Termetodyci – Trikony
Opis: Ta tajemnicza rasa o wyglądzie owadów, głównie humanoidalnych mrówek zamieszkiwała prawdopodobnie od początku istnienia Landarothu jego podziemia. Ulegali ciągłej ewolucji i doskonalenia swej rasy w jak najlepszą formę fizyczną owadów. Po tysiacach lat, gdy w końcu teraz opanowali ten wcześniej nieokrzesany aspekt życia, stwierdzili że wreszcie są gotowi do wyjścia na powierzchnie by ukazać swą potęgę i osiągnięcia jakich dokonali. Pragną podporządkować Landaroth władzy Ula. Lecz czy im sie to uda to ukaże czas i przeznaczenie, jednak nim do tego dojdzie będą musieli zapoznać sie z powierzchnia Landarothu której dotąd nie znali, nauczyć sie współpracować z innymi zarówno przez handel jak i militarnie.
Wygląd: Brązowe Włosy (długie), Zielone Oczy, Skóra: Brązowa, Wzrost: 195cm, Waga 70 kg
Ulubiona Broń: Halabardy, Tarcze: Pancerz żuczny B.Dystansowa: Łuki
Specjalizacja Alkoholowa: Kehstelis (ślina Jakota z ziołami)
Jednostka Specjalna: Insekt Pancerny
Styl Religijny: Królowa(Król) jako bogini{bóg} i matka(ojciec) wszstkich Trikonów
Władza: Monarchia Absolutna (Król lub królowa do wyboru)
Specjalizacja Wojenna: Piechota
Zwierze Latające: Żukosęp
Charakter Kraju: Cywilizacyjno-Gospodarczy
Waluta: Pancernik żuka
Symbol i Kolory: Brązowe Szczypce na czerwonym tle
Tytuł Regionalny: Mózgowiec
Podział Regionów: Ule
Legion Zerteshów - Zerteshowie – Demony
Opis: Istniejące od początku dziejów to złowroga rasa zamieszkująca plan piekielny. Wędrują po różnych planach starając sie je podbić lub zniszczyć. Od tysiacleci zmagają sie z Xeltosami, którzy ich powstrzymują. Za pierwszym razem, kiedy dotarli do Landarothu przez maga Entera żyjąc obok nieumałych, siali zniszczenie przez moc chaosu jaką w sobie mają i do tego zniszczyli całą jedną z Landarothckich wysp wraz z resztką Imperium Mahalasu. Jednak nie zdołali sie przenieść na inne części Landarothu. Zostali zatakowani przez połącozne siły mieszkańców Landarothckich państw od dawna zamieszkujących kontynet i przez poświęcenie Króla Amrasa, władce Vesenai zostali pokonani. Po 400 latach powrócili przez pojedyncze demoniczne kulty rozsiane po różnych częściach kontynetu. I teraz raz jeszcze pragną podbć lub zniszczyć Landaroth.
Wygląd: Czarne Włosy (długie), Płomienne Oczy, Skóra: Czerwona, Wzrost: różnie, Waga r
Ulubiona Broń: Młoty, Tarcze: Płomienne, B.Dystansowa: Kusza
Specjalizacja Alkoholowa: Ognista Krew (krew podgrzana ogniem)
Jednostka Specjalna: Infernole
Styl Religijny: Bogowie Demonów i Chaosu
Władza: Kosulacyjna jeden czołowy konsul dwaj doradcy
Specjalizacja Wojenna: Jazda
Zwierze Latające: Balor'owie
Charakter Kraju: Barbarzyńsko-Koczowniczy
Waluta: Zniekształcona Moneta
Symbol i Kolory: Czarna Rogata czaszka na czerwonym tle
Tytuł Regionalny: Lord
Podział Regionów: Lordostwo
Zjednoczone Frakcje Xeltos - Xeltosowie
Opis: To rasa która pochodzi z bardzo odległego planu zwanego Aurin. Przez tysiąc lecia rasa ta podróżowała między planami aż w końcu trafili oni na demonów i widzieli kilka z ich dzieł zniszczenia na innych planach i postanowili od tamtej pory walczyć z nimi i bronić za wszelką cene mieszkańców pozostałych planów przed demonami. Stoczyli wiele wojen i wiele planów ocalano, lecz nie wszystkie i część uległa zatraceniu. Teraz podążajac za demonami pojawili sie w Landarothcie. Xeltosi sami w sobie są rasą która rozwinęła możliwości swego Umysłu tworząc w ten sposób potężną psioniczna cywilizacje, nie uznają oni żadnych bogów, uznają jedynie siłe swych umysłów i stan ,,wyższej formy” którym mogą osiagnąć dzięki temu niewiarygodną moc psioniczną dającą rózne możliwości. Składający sie z różnych frakcji Xeltosi przybyli do Landarothu w celu powstrzymania Demonów przed zagładą tego świata.
Wygląd: Czarne Włosy(długie), Świetliste Oczy, Skóra: Szara(gadzia), Wzrost: 190cm, Waga 70 kg
Ulubiona Broń: Protezy, Tarcze: Rombowate z kryształem, B.Dystansowa: Kusza
Specjalizacja Alkoholowa: nie piją alkoholu
Jednostka Specialna: Templarowie
Styl Religijny: Wyższy stan istnienia i bytu (potęga umysłu)
Władza: Konklawe jako rada przewódców poszczegolnych frakcji
Specializacja Wojenna: Psioni
Zwierze Latające: Skaupris
Charakter Kraju: Cywilizacyjno-Koczowniczy
Waluta: Gwiazda
Symbol i Kolory: Jasnoniebieska gwiazda ośmioramienna na złotym tle
Tytuł Regionalny: Exekutor
Podział Regionów: Exeny |
|