Seadragon |
Wysłany: Pon 19:13, 04 Wrz 2006 Temat postu: |
|
Ustosunkowując się do prośby jednego z graczy, grono administratorskie po burzliwej dyskusji postanowiło zmienić nieco mechanikę, jaka wystąpi na samym początku gry, a nawet jeszcze przed nim.
Wymienione powyżej surowce pozostaną bez modyfikacji, zmieniona zostanie natomiast liczba budynków w posiadaniu każdego gracza w 1. rundzie gry.
Następujące zmiany dotyczą wszystkich prowincji pod kontrolą gracza. Oprócz budynku głównego w każdej prowincji wybudowane zostaną budynki, których suma wyniesie 4, w którejś z podanych poniżej konfiguracji (do wyboru graczy):
Kod: | 4 budynki 1. poziomu
2 budynki 2. poziomu
1 budynek 2. poziomu i 2 budynki 1. poziomu
1 budynek 3. poziomu i 1 budynek 1. poziomu |
Konfiguracja 1 budynek 4. poziomu nie jest dozwolona, gdyż mogłaby doprowadzić do zbytnich nadużyć na samym początku gry.
Obejmuje to wszystkie budynki, jakie można wybudować (są wymienione tutaj).
Odpowiednie deklaracje graczy zawierające: jakie budynki i na jakich poziomach należy jak najszybciej – a, co oczywiste, absolutnie koniecznie przed rozpoczęciem gry – przesłać Amrasowi. |
|
Grumfer |
Wysłany: Pon 14:37, 30 Sty 2006 Temat postu: Poszczególne jednostki, budynki i surowce na początku gry |
|
A więc tak. Amras poprosił, Grumfer zrobi
Jednostki:
Każda z nacji powinna posiadać jeden oddział najsłabszych jednostek. Przy okazji. Jako MG, muszę poznać wszystkie jednostki graczy, w związku z tym, każdy musi przesłać mi jak najszybciej listę swoich jednostek, wraz ze statystykami i wyposażeniem jakim mają się one posługiwać. Jednostki proszę słać na PW.
Budynki:
Na samym początku gry, gracz we wszystkich swoich prowincjach posiada jedynie Siedzibę Burmistrza [EDIT: patrz poniżej]. Co do populacji miasta, to w każde miasto na początku zamieszkuje 1000 mieszkańców, stolica - 2000.
Surowce:
1000 Żywności
750 Lentarów
500 Drewna
500 Kamienia
Dziękuję za uwagę
Grumfer Silvgard - Wielki władca Naugar |
|