|
|
Autor |
Wiadomość |
Amras
Ojciec Landarothu
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puszcza Vesanai
|
Wysłany: Pią 21:46, 10 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Velenilia*
Zarządca prowincji: Krąg Druidzki [Skarby Natury]
Liczba ludności: 1850
Wysokość podatków: 60%
Dochód z podatków: 30 Lentarów
Zadowolenie Społeczne: 32%(+8% Straż)
+20% podatki
+2% higiena
+1% handel
+1% gospodarka
Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:
Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Rolnika[1],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Teatr Polny[1],
Wiec Natury[1],
Obóz Targowy[1],
Kanalizacja[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Koszar[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]
Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Leśna Knieja [1](umożliwia rekrutacje Leśnej Husarii i Hybsile)
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Chata Drwala [1](wytwarza drewno 40)
Kanalizacja [1](zapewnia zmniejszenia ryzyka epidemi o 50%)
Drogi [1](umożliwia szybsze przejście)
Port [1](rekrutuje Korwete Drzewną i zysk z handlu 25)
Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:
Koszary:
Leśna Husaria i Hybsile, Korweta Drzewna
Najemnicy: brak
Garnizon stacjonujący w prowincji:
Leśna Husaria(2), Hybsile(1), Druidzi(1), Zwiadowczynie(1), Satyrowie(1)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Amras
Ojciec Landarothu
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puszcza Vesanai
|
Wysłany: Pią 22:01, 10 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Gafutil
Zarządca prowincji: Telanor [Tymczasowy Namiestnik]
Krąg Druidzki [Niebieskie Kwiaty] (odwołany)
Liczba ludności: 1850
Wysokość podatków: 60%
Dochód z podatków: 30 Lentarów
Zadowolenie Społeczne: 32% (+6% Straż)
+20% podatki
+4% rozrywka
+2% higiena
Budynek w budowie i czas do jej zakończenia:
Budynki możliwe do zbudowania w następnej rundzie:
Dom Rady Kręgu[2],
Chata Rolnika[1],
Chata Drwala[1],
Chata Górnika[1],
Naturalna Żyła Ropy[1],
Wiec Natury[1],
Obóz Targowy[1],
Wieża Łucznicza[1],
Korzenne Drzewo[1],
Wieża Żywiołów[1],
Balistyczna Wieża[1],
Drewniana Palisada[1],
Spróchniała Fosa[1],
Obóz Łucznicy[1],
Leśne Knieje[1],
Gildia Magii[1]
Budowle zbudowane, ich właściwości i wpływ na życie społeczne:
Krąg Rady [1]( miejsce gdzie zarządza sie miastem)
Obóz Koszar [1](umożliwia rekrutacje Satyrów i Amazonek)
Chata Kowala [1](przetwarza rude na żelazo)
Teatr Polny [1](zapewnia rozrywkę ludności)
Kanalizacja [1](zapewnia zmniejszenia ryzyka epidemi o 50%))
Drogi [1](umożliwia szybsze przejście)
Jednostka szkolona i czas do zakończenia szkolenia:
Koszary:
Satyrowie i Amazonki, Korweta Drzewna
Najemnicy: brak
Garnizon stacjonujący w prowincji:
Straż Husarska(1), Siedzący Łucznicy(2), Leśna Husaria(3), Hybsile(2)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|