Landaroth: Autorska Strategia Fantasy
Zawieszona na czas nieokreślony

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Battel Trutorial - Przykładowe Oblężenie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna -> Stare Zasady i Reguły
Autor Wiadomość
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 10:50, 23 Kwi 2006    Temat postu: Battel Trutorial - Przykładowe Oblężenie

Uwaga: Z racji że to jest przykładowa bitwa niewalcze z nikim i będę pisał w niektórych postach obydwie strony (no wybaczcie lenistwo) w normalnych bitwach każdy Gracz łącznie z jego negocjacjami piszę osobno.

Fabuła Bitewna: Miasto Lysarion prowadziło normalne życie takie jak na codzień a zewnątrz miasta był spokój zapadała powoli noc miasto pogrążąło sie we śnie dzieci powoli kładli sie spać a pozstali domownicy tak samo, strąznicy na wieżach zapalili pochdnie i wyglądali za mur obserwując i pilnując. W końcu jeden ze strażników zauważył ogień na choryzoncie, szybko wszedł na szczyt wieży by przyjżeć się dokładnie co sie zbliża i zobaczył...
- Orkowie! Orkowie Atakują! Wznieście Alarm! - wykrzyknął najgłośniej jak było to możliwe większa ilość strażników sie zbudziła ludzie którzy mieli domy blisko mury sie zbudzili grupa kilku strażników zaczęli uderzać w dzwony, całe miasto naglę zaczęło sie budzić... a Armia Orków była coraz bliżej...
Na szczęscie Władca państwa to przewidział dlatego nalegał by żołnieże byli w ciągłej gotwości do walki zwiazku z tym szybko sie organizowali.
- Zająć stanowiska przy murach! - Krzyczał jeden z Kapitanów. I nim sie obejrzał wszyscy choc nieliczni byli gotowi do obrony. A Armia orków stała już przed murami również zwarta i gotowa z bojowymi okrzykami do ataku.

Strony Konfliktu:

Gracz: Amras (tylko w BT)
Obrona Thannaggar
Dowódca Armii: Kapitan Gantulus (aktualnie)
Ilość odziałów: 6 (dojdzie wsparcie + 4)
Jednostki: Zaporowi Włócznicy(1), Wiedźmy(1), Wybrzerzni Oszczepnicy(4)
Prawdopodobieństwo zwycięstwa: 30%
Status Bitewny: Obrona

Gracz: Amras (zapożyczenie od Robama)
Horda Velegerd
Dowódca Armii: Olgewar Bliznowaty
Ilość odziałów: 8 + Machiny Oblęznicze
Jednostki: Straż Orkowa (1), Orkowi Siepacze (3), Orkowi Miotacze Toporów (3), Jeźdzcy Wiwern (1)
Prawdopodobieństwo zwycięstwa: 70%
Status Bitewny: Atak

Ciąg dalszy już w krótce...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pon 9:29, 04 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 14:25, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Oto ustawienie Wojsk obu stron i Pole Bitwy na którym sie rozgrywa:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jednostka oznaczona żółtą kropką oznacza kapitana który w tym wypadku robi za dowódce z racji że niema żadnego bohatera jako Generała. (W wypadku gdzie jest genrał, nie stosuje się takich odznaczeń)

Jednostka oznaczona czerwoną kropką oznacza że dana jednostka niesie ze sobą machinę oblężniczą (w tym wypadku jest to Taran, Gracz przeciwnej strony dowiaduje się tego dopiero kiedy bitwa sie zacznie chyba że wcześniej Gracz zastosował szpiega). Gdy jest puste pole a na niej czerwona kropka oznacza to że taran jest porzucony i można go ponownie wykorzystać.

Rozpoczyna: Broniący (z racji tego że posiada fortyfikacje)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 14:38, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Kapitan Gantulus

Opis Działania:
Nieruszać sie z Miejsca! - wykrzykiwał Kapitan - Wybrzeżni Oszczepnicy atakować jak tylko wejdą w zasięg! - Wszyscy krzykiem jednotonowym potwierdzili rozkazy kapitana.

Pozycje:
W - pole I-11
ZW - pole J-11
WO1 - pole L-8
WO2 - pole L-10
WO3 - pole L-12
WO4- pole L-14


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 14:48, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Olgewar Bliznowaty

Opis Działania:
Naprzód! Nie wchodzce w zasięg Oszczepników! Czekać na mój rozkaz kiedy każe Szturmować! - Wykrzyknął Orkowy Wódz. Orkowie ze wściekłością powoli ruszyli do przodu i niemogli siedoczekać posmakowania zapachu ludzkiej krwi...

Pozycje:
SO - pole C-11
JV - pole E-9
OS1 - pole O-10
OS2(T) - pole O-11
OS3 - pole O-12
OM1 - pole O-8
OM2 - pole P-11
OM3 - pole O-14


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 16:46, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Kapitan Gantulus

Opis Działania:
Stać... Nie strzelać... im tylko chodzi o marnowanie oszczepów... - Wołał Kapitan. Żołnierze byli zwarci i gotowi, wcale nie odczuwali strachu.

Pozycje:
W - pole I-11
ZW - pole J-11
WO1 - pole L-8
WO2 - pole L-10
WO3 - pole L-12
WO4- pole L-14


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 17:45, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Olgewar Bliznowaty

Opis Działania:
Teraz! Szturmem ich! Miotacze ataktować mury! - Krzyknął Olgewar. Wszyscy Orkowie wściekle ruszyli do przodu...

Pozycje:
SO - pole P-11
JV - pole P-9
OS1 - pole M-10
OS2(T) - pole M-11 Atak = Brama 12% Uszkodzeń
OS3 - pole M-12
OM1 - pole N-8 Atak WO1 rzutem = 2 zabitych
OM2 - pole N-11 Atak WO2 rzutem = 0 zabitych
OM3 - pole N-14 Atak WO4 rzutem = 1 zabity

Poleciała pierwsza krew....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 18:58, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Kapitan Gantulus

Opis Działań:
Ognia! Odpłacić tym zielonym świnią z nawiązką! - wykrzyknął Kapitan, Ropocvzął sie Agresywny Kontratak od strony Ludzi...

Pozycje:
W - pole I-11
ZW - pole J-11
WO1(18 ) - pole L-8 Atak OM1 = 2 zabitych
WO2 - pole L-10 Atak OS2 = 3 zabitych
WO3 - pole L-12 Atak OS2 = 1 zabity
WO4(19)- pole L-14 Atak OM4 = 0 zabitych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 19:06, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Olgewar Bliznowaty

Opis Działania:
Orkowie Zwarcie ataowali bramę która od każdego uderzenia słabła, A Wiwerny wzbiły się w powietrze by zatakować ludzkich oszczepników...

Pozycje:
SO - pole P-11
JV - pole K-10 Atak WO2 = 4 zabitych
OS1 - pole M-10
OS2(T)(16) - pole M-11 Atak = Brama 35% Uszkodzeń
OS3 - pole M-12
OM1(18 ) - pole N-8 Atak WO1 rzutem = 0 zabitych
OM2 - pole N-11 Atak WO2 rzutem = 3 zabitych
OM3 - pole N-14 Atak WO4 rzutem = 1 zabity


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 19:10, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Kapitan Gantulus

Opis Działań:
Ognia! Odpłacić tym zielonym świnią z nawiązką! - wykrzyknął Kapitan, Ropocvzął sie Agresywny Kontratak od strony Ludzi...

Pozycje:
W - pole I-11
ZW - pole J-11
WO1(18 ) - pole L-8 Atak OM1 = 2 zabitych
WO2(13) - pole L-10 Atak OS2 = 3 zabitych
WO3 - pole L-12 Atak OS2 = 1 zabity
WO4(18 )- pole L-14 Atak OM4 = 0 zabitych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 20:40, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Olgewar Bliznowaty

Opis Działania:
Dalej szumowiny! atakować! - wołał jeden z Orczych Kapitanów, Orkowie nacierali cały czas... Niewidać żeby mieli przestać...

Pozycje:
SO - pole P-11
JV - pole K-10 Atak W = 2 zabitych
OS1 - pole M-10
OS2(T)(16) - pole M-11 Atak = Brama 46% Uszkodzeń
OS3 - pole M-12
OM1(18 ) - pole N-8 Atak WO1 rzutem = 2 zabitych
OM2 - pole N-11 Atak WO2 rzutem = 1 zabitych
OM3 - pole N-14 Atak WO4 rzutem = 0 zabitych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 21:01, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Kapitan Gantulus

Opis Działań:
Wiedźmy! Zdejmijcie te Wiwerny! - wykrzyknął Kapitan po czym rozpoczęła się desperacki atak magią

Pozycje:
W( 8 ) - pole I-11 Czar Poranny Promień JV = 4 zabitych (zużywa 10 many)
ZW - pole J-11
WO1(16) - pole L-8 Atak OM1 = 2 zabitych
WO2(12) - pole L-10 Atak OS2 = 3 zabitych
WO3 - pole L-12 Atak OS2 = 1 zabity
WO4(18 )- pole L-14 Atak OM4 = 0 zabitych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 21:15, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Olgewar Bliznowaty

Opis Działania:
Dalej szumowiny! atakować! - wołał jeden z Orczych Kapitanów, Orkowie nacierali cały czas... Niewidać żeby mieli przestać...

Pozycje:
SO - pole P-11
JV - pole K-10 Atak W = 2 zabitych
OS1 - pole M-10
OS2(T)(12) - pole M-11 Atak = Brama 68% Uszkodzeń
OS3 - pole M-12
OM1(16) - pole N-8 Atak WO1 rzutem = 2 zabitych
OM2 - pole N-11 Atak WO2 rzutem = 1 zabitych
OM3 - pole N-14 Atak WO4 rzutem = 0 zabitych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 21:21, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Kapitan Gantulus

Opis Działań:
Wiedźmy! Zdejmijcie te Wiwerny! - wykrzyknął Kapitan po czym rozpoczęła się desperacki atak magią

Pozycje:
W(6) - pole I-11 Czar Poranny Promień JV = 4 zabitych (zużywa 10 many) Pozostało: 20
ZW - pole J-11
WO1(14) - pole L-8 Atak OM1 = 3 zabitych
WO2(11) - pole L-10 Atak OS2 = 1 zabity
WO3 - pole L-12 Atak OS2 = 0 zabitych
WO4(18 )- pole L-14 Atak OM4 = 2 zabitych


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Nie 21:47, 03 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Nie 21:46, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Olgewar Bliznowaty

Opis Działania:
Do Ataku! Nie przestawać nacierać!

Pozycje:
SO - pole P-11
JV - pole K-10 Atak W = 1 zabity
OS1 - pole M-10
OS2(T)(12) - pole M-11 Atak = Brama 82% Uszkodzeń
OS3 - pole M-12
OM1(16) - pole N-8 Atak WO1 rzutem = 0 zabitych
OM2 - pole N-11 Atak WO2 rzutem = 1 zabity
OM3 - pole N-14 Atak WO4 rzutem = 4 zabitych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amras
Ojciec Landarothu



Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Vesanai

PostWysłany: Pon 17:25, 04 Wrz 2006    Temat postu:

Kapitan Gantulus

Opis Działań:
Dawos! Dawos przybył nam na ratunek! - Ludzie broniących mur krzyknęli z radością bo oto szala zwycięstwa przychyla się teraz na ich strone...

Pozycje:
W(5) - pole I-11 Czar Poranny Promień JV = 2 zabitych (zużywa 10 many) Pozostało: 10
ZW - pole J-11
WO1(14) - pole L-8 Atak OM1 = 2 zabitych
WO2(10) - pole L-10 Atak OS2 = 0 zabitych
WO3 - pole L-12 Atak OS2 = 1 zabity
WO4(14)- pole L-14 Atak OM4 = 1 zabitych

Dawos Negatel

Pozycje:
SR N-1
GK O-1
PŁ P-1

Uwaga MG: Jeśli na prowincji Gracza broniącego się doszła armia a przeciwny gracz zdecydował się zatakować miasto, zawsze należy odzczekać kilka tur zanim pojawią się posiłki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Landaroth: Autorska Strategia Fantasy Strona Główna -> Stare Zasady i Reguły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin