|
Autor |
Wiadomość |
Amras
Ojciec Landarothu
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puszcza Vesanai
|
Wysłany: Sob 12:41, 18 Lis 2006 Temat postu: Religia |
|
|
Bogowie w grze odgrywaja dość istotną rolę i w grze istnieją, wiara w nich i oddawanie czci oraz budowa światyń itp. sprawia że są oni nam przychyli i maja większe szanse na ingerencje i pomoc, choc warto zaznaczyć, że religia sama w sobie ma ogromny wpływ na kulturę naszego państwa.
Rodzaje Religi:
Wielobóstwo [politeizm]- religia opiera sie na 6 bogach zajmujących się różnymi dziedzinami. wśród tych 6 zawsze musi być 1 który rządzi pozostałymi i jest najważniejszy
Wszechbóstwo [monoteizm] - Wiara uniwersalna tylko w jednego boga który ma wpływ na każdego i na wszystko w mniejszym stopniu.
Teoreligia - Jest to religia nie opierająca sie na bóstwach, lecz na jakiś Ideach religijnych, przez co to wyznawcy mają wpływ boskopodobny na świat a nie bogowie.
Rodzaje Religi dostępnych dla poszczególnych ras:
Ludzie: Wszelkie rodzaje(choć w zależności do jakiego odpowiednikiem jest państwa powinnen sie odpowiednio dopasować choć nie musi, czyli np. Odpowiednik Wikingów powinien mieć zawsze Wielobóstwo)
Elfy: Wielobóstwo lub Teoreligia
Krasnoludy: Wielobóstwo lub Teoreligia
Orkowie: Wielobóstwo
Demony: Wielobóstwo lub Wszechbóstwo
Nieumarli: Wszechbóstwo lub Teoreligia
Ateizm w grze jest niestety nie dopuszczany gdyż wiązało się by to z likwidacją budynków religijnych i jednostek z magią objawień, dla kogoś kto chce mieć rasę ateistów radze wybierać Teoreligie i jednostki magiczne z magią objawień zmienjszyć do minimum czyli do 1 jednostki
Opisywanie boga/bogów/teoreligi:
1. Imie (bez jakiś nazwisk jak np. Corellon Latherian czy ,,imio-ksyw" np. Śniący), nazwa Teoreligi (niemuszę chyba dodawać że wszystko musi być orginalne a nie skopiowane z jakieś gry)
2. Opis z małym Dogmatem
3. Symbol - niema czegoś takiego jak ,,brak symbolu" każdy bóg czy religia musi mieć symbol
4. Charakter - opisuje sie go tak samo jak bóstwa z DnD charakter bóstwa ma też wpływ na charakter kapłanów.
5. Dziedziny - zawsze należy podać 4 dziedziny, nie wiecej i nie mniej, dziedziny w przypadku wielobóstw niemogą sie powtarzać.
6. Domena Magii - to dobiera MG
7. Ulubiona Broń - nazwa broni oraz w nawiasie napisane czym jest broń, np. długim mieczem.
8. Premia - to dobiera MG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|