|
Autor |
Wiadomość |
Seadragon
Syn Tsagana
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Orda Heilar
|
Wysłany: Nie 21:45, 01 Paź 2006 Temat postu: Zadania MG i schemat przeprowadzania tury |
|
|
Każdy z MG odpowiedzialny będzie za inną sferę rozgrywki:
Amras
- jest głównym MG,
- odpowiada za szkolenie jednostek
- odpowiada za zatrudnianie najemników
- odpowiada za przeprowadzanie bitew
- odpowiada za zmiany właścicieli prowincji oraz ich zarządców
- odpowiada za wszelkie wydarzenia dotyczące władcy i jego rodziny
- odpowiada za pozostałe wydarzenia losowe
Seadragon
- odpowiada za zmiany współczynnika zadowolenia społecznego
- odpowiada za wydarzenia – wybuch zamieszek lub buntów
- odpowiada za zmiany wysokości podatków
- odpowiada za zmiany liczby ludności
- odpowiada za zmianę ilości surowców (produkcja, wydobycie, handel, zużycie)
- odpowiada za wznoszenie budowli
Leandor
- jest MG w grze RPG
- odpowiada za wszelkie działania związane z agentami
- odpowiada za wszelkie rzeczy związane z fabułą rozgrywki
Jeżeli więc gracze mają jakieś pytania lub zażalenia do MG, niech zwracają się do konkretnych osób - najlepiej przez GG, bądź PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Seadragon
Syn Tsagana
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Orda Heilar
|
Wysłany: Śro 12:51, 18 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
W sumie jest to nic odkrywczego, bo przecież każdy z nas robił to już przynajmniej trzykrotnie, ale ja wykonując dzisiaj ruch w tej turze "wymyśliłem" prosty sposób, jak należy wprowadzać coturowe zmiany w swoich państwach, żeby się nie pogubić w cyferkach i zrobić wszystko zgodnie z zasadami.
1. Na samym początku tury zakończona zostaje budowa wszystkich budynków (oczywiście tylko tych, których ilość tur budowania kończyła się w danej turze), więc należy dany budynek "przenieść" z linijki Budynki w trakcie budowy do tej "Budynki zbudowane".
2. Tak samo jest z jednostkami.
3. Następnie następuje przyrost (lub generalnie zmiana ilości) surowców dzięki posiadanym budynkom - przy czym budynki, których budowa została zakończona w danej turze zaczynają pracować dopiero w następnej turze, więc nie należy ich w danej turze uwzględniać. Wprowadzanie zmiany najlepiej jest zacząć od zaktualizowania Bilansu (na samym prawie dole posta G.) W tej chwili zapisywane są tam zmiany wynikające tylko i wyłącznie z własnej produkcji. Stan skarbca zmieniamy na końcu!
4. Następuje deklaracja Działań: Budynki budowane są z nowopozyskanych surowców. W razie braku jakichś surowców, następuje natychmiastowa wymiana na Rynku światowym. Przedstawiane są plany pracy (przetapiania) kuźni, ich efekty też są natychmiastowe. Jednostki są szkolone i wyposażane z Żelaza z nowowytopionej Rudy. I cała reszta...
5. Wprowadzamy drugą zmianę w Bilansie - z końca tury. Bierzemy pod uwagę wszelkie poniesione koszty, zyski i straty z surowcach, wszystko sumujemy w Bilansie. Dopiero na końcu tury zmieniamy Stan skarbca - stan tuż przed końcem roku.
To tyle. Wiem, że może nie jest to niesamowicie odkrywcze, ale mi pomaga w obliczeniach i uznałem, że nic się nie stanie, jak się tym z innymi podzielę. Miłej gry!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|